دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : 68667
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كشتي استان قم خبر داد

فرنگي‌كار قم آماده سفر به رقابت‌هاي جهاني 2018

قم نيوز : رئيس هیأت كشتي استان قم از آمادگي فرنگي‌كار جوان اين رشته براي همراهي تيم ملي ايران در پيكارهاي 2018 قهرماني جهان خبر داد.
فرنگي‌كار قم آماده سفر به رقابت‌هاي جهاني 2018
فرنگي‌كار قم آماده سفر به رقابت‌هاي جهاني 2018
به گزارش قم نیوز محسن وزیری امروز اظهار کرد: بعد از پایان پیکارهای کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی 2018 در جاکارتای اندونزی و حضور علی‌اکبر ملی‌پوش وزن 97 کیلوگرم کشتی قم در این رویداد مهم، اکنون منتظر درخشش فرنگی‌کار قم در مسابقات جهانی هستیم.

وی با اشاره به حضور یک فرنگی‌کار از قم در اردوی تیم ملی اعزامی به پیکارهای 2018 قهرمانی جوانان جهان، اضافه کرد: از روز دوازدهم شهریورماه و به میزبانی خانه کشتی محمد بنا اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با حضور علیرضا نجاتی فرنگی‌کار قم آغاز می‌شود.

رئیس هیأت کشتی استان قم با بیان اینکه این اردو در دو مرحله برگزار می‌شود، اضافه کرد: ملی‌پوشان حاضر در این اردو زیر نظر کادر فنی، خود را برای درخشش در رقابت‌های 2018 کشتی فرنگی قهرمانی جوانان دنیا آماده می‌کنند، در حالی که این اردو تا 23 شهریور در جریان است.

وی با اشاره به حضور کشتی‌گیران اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم در این اردو، عنوان کرد: علیرضا نجاتی در وزن 60 کیلوگرم تنها نماینده استان قم در اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران به شمار می‌رود.

وزیری ابراز کرد: نجاتی که سابقه کسب مدال از رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان و پیکارهای جوانان آسیا را دارد، در این وزن یک رقیب دیگر به نام پویا مرادی از تهران در کنار خود می‌بیند، بنابراین باید تمام توان خود را برای به دست آوردن دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی امسال به کار بگیرد.

وی با اشاره به سرمربیگری حمید باوفا ملی‌پوش اسبق این رشته در تیم ملی جوانان کشتی فرنگی ایران، اظهار کرد: این تیم به سرپرستی دیگر ملی‌پوش کشتی ایران یعنی مهدی شربیانی 26 شهریور تا اول مهرماه در شهر ترناوا کشور اسلواکی با حریفان حاضر در پیکارهای جهانی رقابت می‌کند.

انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdccmeqe.2bq4e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما