سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : 68716
منبع : ایسنا
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم:

ورودی های قم در شان این شهر نیست

قم نيوز : نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: ورودی های قم در شان این شهر نیست و باید هر چه زودتر ساماندهی شود.
ورودی های قم در شان این شهر نیست
ورودی های قم در شان این شهر نیست
به گزارش قم نیوز حسن بختیاری شامگاه دوشنبه در شصت و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در مورد لایحه اخذ مجوز فروش 23 دستگاه اتوبوس اویکو متوقفی در سازمان از طریق تشریفات قانونی عنوان کرد: تکلیف بقیه اتوبوس های متوقفی در قم نیز باید به زودی مشخص و از رده خارج شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: اتوبوس های قم در وضعیت مناسبی به سر نمی برد و در فرسودگی و آلایندگی به سمت بحران پیش می رود.

وی اظهار کرد: شهرداری قم باید در جهت جلوگیری از این بحران در ناوگان اتوبوسرانی برنامه ای جامع ارائه دهد چرا که افزایش سن این اتوبوس ها وضعیت نامطلوبی را در آلایندگی ایجاد کرده است.

بختیاری خاطرنشان کرد: اتوبوس‌های فرسوده در قم باید متوقف شود و تدابیری در جهت ساماندهی وضعیت ناوگان اتوبوسرانی اندیشیده شود.

وی در بخش دیگری از این جلسه بیان کرد: ورودی های قم در شان این شهر نیست و باید هر چه زودتر ساماندهی شود البته یک سری اقدامات در خصوص ورودی های شهر انجام شده که کافی نیست.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: ساماندهی ورودی های قم نیازمند عزم جدی و نگاه ویژه مسئولان است در این ورودی ها برخی از اصناف چهره ای نامناسب و آلایندگی هایی را به وجود آورده اند.

وی تصریح کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات باید بودجه ای از منابع ملی به ساماندهی ورودی های قم اختصاص یابد.

در ادامه عباس ذاکریان معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم در مورد نوسازی ناوگان اتوبوسرانی گفت: در سال جاری 130 میلیارد ریال جهت خرید و نوسازی اتوبوس ها در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد:در نوسازی ناوگان با مشکلاتی از جمله نوسان ارز و گرانی اتوبوس ها بیش از 700 میلیون تومان برای هر دستگاه مواجه ایم.

ذاکریان اظهار کرد: در شرایط فعلی با توجه به فرسودگی اتوبوسها، 130 دستگاه اتوبوس متوقف شده است و ما بر آنیم تا پایان سال بخشی از این ناوگان را نوسازی کنیم.


انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdch-qn-.23n6zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما