سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 68740
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت بسكتبال استان قم خبر داد

راهيابي 3 بسكتباليست قم به تيم ملي

قم نيوز : رئيس هیأت بسكتبال استان قم از راهيابي سه تن از استعدادهاي اين رشته و عضو تيم نوجوانان قم به اردوي تيم ملي خبر داد.
راهيابي 3 بسكتباليست قم به تيم ملي / آينده بسكتبال قم درخشان است
راهيابي 3 بسكتباليست قم به تيم ملي / آينده بسكتبال قم درخشان است

رئيس هیأت بسكتبال استان قم خبر داد
راهيابي 3 بسكتباليست قم به تيم ملي / آينده بسكتبال قم درخشان است
رئيس هیأت بسكتبال استان قم از راهيابي سه تن از استعدادهاي اين رشته و عضو تيم نوجوانان قم به اردوي تيم ملي خبر داد.

به گزارش قم نیوز مرتضی سخایی امروز اظهار کرد: دستاورد بسیار بزرگی که نوجوانان توانمند و آینده‌دار بسکتبال قم با درخشش خود در مسابقات سال جاری قهرمانی کشور نصیب بسکتبال قم کردند، قهرمانی در ایران و راهیابی خود آنها به تیم ملی بود.

وی ادامه داد: در واقع بسکتبالیست‌های خوش‌آتیه قم با قهرمانی در مسابقات نوجوانان ایران هم افتخار بزرگی را نصیب ورزش قم و خانواده بزرگ بسکتبال کردند، هم اینکه استعداد، نبوغ، توانمندی و قابلیت‌های بالای تکنیکی و فنی خود را به مربیان تیم ملی ارائه کردند.

رئیس هیأت بسکتبال استان قم در ادامه به دعوت بسکتبالیست‌های قمی به اردوی تیم ملی اشاره و بیان کرد: دعوت از سه بسکتبالیست قم برای حضور در نخستین اردوی منتخبین مسابقات قهرمانی کشور برای شناسایی و ارزیابی آنها از سوی کادر فنی به منظور تشکیل تیم ملی بسکتبال نوجوانان انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این اردوی آماده‌سازی از روز چهارشنبه چهاردهم شهریور ماه آغاز و بازیکنان دعوت شده خود را به سرپرست تیم ملی معرفی می‌کنند، در حالی که نفراتی از قم، تهران، مرکزی، بوشهر، خوزستان، البرز، همدان، اصفهان، گیلان، فارس، گلستان، آذربایجان غربی، خراسان‌رضوی، یزد، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کرمان، منطقه آزاد اروند، قزوین و زنجان دعوت شده‌اند.

سخایی ابراز کرد: بیشترین سهمیه در این اردو با هشت بازیکن به تهرانی‌ها اختصاص دارد و از البرز چهار بازیکن به اردو دعوت شده‌اند، ضمن اینکه هیأت بسکتبال قم با حضور امیر حسین خازنی، پویا حاجی‌خانی و کیان سلیمانی بعد از تهران و البرز سومین استان دارای بیشترین سهمیه است.

وی در پایان به آینده درخشان بسکتبال قم اشاره و اظهار کرد: قهرمانی در مسابقات نوجوانان ایران، نایب‌قهرمانی در رقابت‌های نونهالان کشور و حضور تیم‌های تمام رده‌های سنی دختران و پسران قم در بازی‌های سال جاری بسکتبال ایران نشان از پویایی و آینده موفق بسکتبال قم است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdce7f8p.jh8vei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما