چهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 68776
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان نوسازی اطراف حرم مطهر خبر داد:

پیشرفت 70 درصدی محور فرهنگی قم

قم نيوز : مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) از پیشرفت 70 درصدی اجرای پروژه محور فرهنگی قم خبر داد.
پیشرفت 70 درصدی محور فرهنگی قم
پیشرفت 70 درصدی محور فرهنگی قم
به گزارش قم نیوز علیرضا خاکی با اشاره به روند اجرای پروژه محور فرهنگی قم، اظهار کرد: اجرای این پروژه که از حرم حضرت معصومه(س) آغاز شده و به گذرخان و گذر سید حسن منتهی می گردد 70 درصد آماده شده است.
مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه تلاش می شود تا پایان سال این محور به بهره برداری برسد، بیان کرد: دستگاه‌های مختلف اعم از شهرداری، راه و شهرسازی، شرکت‌های آب، برق و گاز و مخابرات در بخش‌هایی از پروژه به صورت همزمان کار می کنند که این مسئله موجب شده است روند پیشرفت کار شرایط خاصی را داشته باشد.
خاکی با بیان اینکه در این گذر دو خانه تاریخی مرحوم آیت‌الله بروجردی و آیت‌الله حائری یزدی موسس حوزه علمیه قم قرار دارد، افزود: محور فرهنگی شهر قم پیوست‌هایی از جمله آب‌انبارها و خانه‌های تاریخی و بیوت مراجع عظام تقلید دارد و ایجاد چنین محورهایی قطعا مورد توجه مسافران و زائران قرار می گیرد.
وی همچنین به اقدامات صورت گرفته در خصوص امضای تفاهم نامه تملک و اقدام در محدوده میدان میوه و تره بار اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم با همکاری سازمان میادین تملک‌ها تکمیل شده و سال آینده برنامه های عملیاتی را شروع کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd9509.yt0j56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما