چهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 68788
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

معاون تهذیب حوزه های علمیه درگذشت استاد اخلاق حوزه را تسلیت گفت

قم نيوز : معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه درگذشت استاد اخلاق و انقلابی، حجت الاسلام و المسلمین حسن عرفان را تسلیت گفت.
معاون تهذیب حوزه های علمیه درگذشت استاد اخلاق حوزه را تسلیت گفت
معاون تهذیب حوزه های علمیه درگذشت استاد اخلاق حوزه را تسلیت گفت
به گزارش قم نیوز متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین ملکی معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه، در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین عرفان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسولُ اللّه ِ صلى الله عليه و آله:

مَوتُ العالِمِ مُصيبَةٌ لا تُجبَرُ وثُلمَهٌ لا تُسَدُّ ، وهُوَ نَجمٌ طـُمِسَ ، ومَوتُ قَبيلَةٍ أيسَرُ مِن مَوتِ عالِمٍ.

ارتحال عالم ربانی و استاد برجسته اخلاق حوزه های علمیه حجت الاسلام و المسلمین آقای حسن عرفان (ره) موجب تأسف و تألم فراوان گردید.

ایشان که از زمره شاگردان علمای اعلام و مراجع بزرگوار شعیه بودند پرتوهایی نه در خور آنان که همساز با فانوس کورسوز خویش برگرفت.

ایشان عمر با برکت خود را در راه تعمیق فهم دینی، گسترش و نشر احکام زلال آل محمد (ص)، تعلیم و تربیت و ارشاد طلاب علوم دینی سپری کرد و تمام دوران زندگی خود را مخلصانه در خدمت حوزه و حوزویان بود.

معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه، درگذشت این استاد اخلاق و وارسته انقلابی حوزه های علمیه را به محضر شریف حضرت صاحب الامر (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و مردم متعهد و ولایتمدار ایران اسلامی و بیت مکرم آن استاد فرهیخته و پاسدار اسلام، تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال برای آن مرحوم، مقام والاتر و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نماید.

معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه

 

انتهای پیام  / 137
https://qomnews.ir/vdcg7u93.ak9774prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهدی رضایی
رحمه الله علیه...بسیار خوش خلق واهل صفا وپر از اطلاعات متنوع بود...ازقبل انقلاب می شناختمش...