?> پیروزی پسران تنیسور قم در آغاز مسابقات جوانان کشور | قم نیوز
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : 68919
منبع : خبرگزاری مهر
دبیر هیئت تنیس قم خبر داد؛

پیروزی پسران تنیسور قم در آغاز مسابقات جوانان کشور

قم نيوز : دبیر هیئت تنیس استان قم از پیروزی پسران تنیسور قم در آغاز مسابقات تنیس جوانان کشور خبر داد.
پیروزی پسران تنیسور قم در آغاز مسابقات جوانان کشور
پیروزی پسران تنیسور قم در آغاز مسابقات جوانان کشور
به گزارش قم نیوز حسین لطفی اظهار داشت: مسابقات تنیس نوجوانان و جوانان کشور در کرج آغاز شد و پسران قم در این مسابقات شروعی دلپذیر داشتند. آنها توانستند در اولین دور مسابقات خود، حریفانشان را شکست دهند.

وی افزود: روز اول مسابقات پسران زیر ۱۶ و ۱۸ سال با درخشش نوجوانان قمی به پایان رسید به طوری که رضا عبدالحسینی در یک بازی مقتدرانه با نتیجه ۶-۲ و ۶-۲  مقابل حریف هرمزگانی خود به برتری رسید و مسابقات را با برد آغاز کرد.

دبیر هیئت تنیس استان قم گفت: علی سیفی دیگر تنیسور قمی در یک بازی هیجان انگیز و پر افت خیز با نتایج ۶-۲، ۳-۶، ۶-۲ مقابل حریف مشهدی خود به برتری رسید و توانست امتیاز کامل این بازی را از آن خود کند.

لطفی بیان داشت: محمد جواد فدایی مقدم دیگر تنیسور استان قم بود که برای اولین بار در مسابقات کشوری حضور پیدا کرده در یک بازی جالب و دیدنی با نتیجه ۶-۲،۳-۶،۶-۲ مقابل حریف سرسخت هرمزگانی خود پیروز شد ضمن این که سهیل زندی فر  چهارمین تنیسور قم در این مسابقات در دور اول استراحت داشت.

وی با اشاره به عملکرد امیر حسین بادی تنیسور استان قم در بازی های آسیایی جاکارتا عنوان کرد: حضور بادی در اندونزی فرصتی برای سرمایه گذاری روی این تنیسور جوان بود و به وی فرصت داده شد تا خود را در این مسابقات محک بزند زیرا او هنوز جوان است و زمان زیادی برای کسب موفقیت در این رشته دارد.


انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdccooqe.2bq4s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما