چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : 69073
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله سبحانی در دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه:

استعداد نظامی باید با ایمان و اعتقاد راسخ همراه باشد

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید ایمان و تقوا را از نکات مورد توجه در سپاه برشمرد و با اشاره به تاکید قرآن کریم بر علم و ایمان گفت: استعداد نظامی همواره باید با ایمان و اعتقاد راسخ همراه باشد.
استعداد نظامی باید با ایمان و اعتقاد راسخ همراه باشد
استعداد نظامی باید با ایمان و اعتقاد راسخ همراه باشد
به گزارش قم نیوز آیت‌ الله جعفر سبحانی در دیدار حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، با بیان اینکه عاشورا برای ما درس و مکتبی است که از دو راه می‌شود آن را مطالعه کرد، اظهار داشت: امام حسین (ع) در عاشورا مقابل کفر قرار گرفت و حفظ اسلام را وابسته به شهادت خود و فرزندانشان دید.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه عاشورا مکتبی برای آحاد بشریت است، پیام عاشورا را پیامی جامع توصیف و تصریح کرد: انقلاب اسلامی نشأت گرفته از فرهنگ عاشوراست و مردم متدین ما با در هم پیچیدن نظامی فاسد، خواهان نظام اسلامی و عاشورایی شدند.

این مرجع تقلید  با تاکید بر اینکه پیام عاشورا استقلال، حفظ دین و اخلاق است، خاطرنشان کرد: این را باید توجیه و تفسیر کرد؛ البته اگر بخواهد این پیام مؤثر باشد باید در افراد هم زمینه پذیرش این مکتب فراهم باشد که اساس آن ایمان است.

آیت‌الله سبحانی ایمان و تقوا را از نکات مورد توجه در سپاه برشمرد و با اشاره به تاکید قرآن کریم بر علم و ایمان گفت: استعداد نظامی همواره باید با ایمان و اعتقاد راسخ همراه باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcex78p.jh8ofi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما