شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : 69157
منبع : خبرگزاری مهر
دبیر هیئت بسکتبال قم خبر داد؛

مقام چهارم تیم جوانان قم در مسابقات بسکتبال کشور

قم نيوز : دبیر هیئت بسکتبال استان قم از پایان کار تیم جوانان قم در مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور خبر داد.
مقام چهارم تیم جوانان قم در مسابقات بسکتبال کشور
مقام چهارم تیم جوانان قم در مسابقات بسکتبال کشور
به گزارش قم نیوز علی خبری اظهار داشت: رقابت‌های بسکتبال جوانان کشور در سطح B به کار خود پایان داد و تیم بسکتبال استان قم که به نیمه نهایی راه یافته بود در نهایت مسابقات را با رتبه چهارم به پایان رساند.

وی افزود: پرونده این مسابقات روز جمعه در رفسنجان بسته شد و تیم بسکتبال جوانان قم در دیدار رده بندی و برای کسب عنوان سومی تیم اردبیل را در پیش رو داشت و در شرایطی که به دلیل شکست در بازی نیمه نهایی از روحیه مناسبی برخوردار نبود ۹۴ بر ۵۹ نتیجه را واگذار کرد و چهارم شد.

دبیر هیئت بسکتبال استان قم گفت: تیم بسکتبال قم در مسابقه نیمه نهایی در یک بازی پر افت و خیز برابر تیم استان کرمان، میزبان مسابقات ۶۸ بر ۷۸ بازنده شد در حالی که اگر کرمان را شکست می‌داد می‌توانست به سطح A بسکتبال جوانان کشور صعود کند.

خبری بیان داشت: تیم بسکتبال قم در مرحله گروهی این رقابت‌ها با تیم‌های اردبیل، یزد و آذربایجان غربی همگروه بود که ابتدا ۷۵ بر ۸۱ مغلوب اردبیل شد و سپس ۶۱ بر ۳۸ یزد را شکست داد و در بازی سوم دور گروهی ۷۷ بر ۶۹ برابر تیم آذربایجان غربی صاحب برتری شد.

وی عنوان کرد: پیش از این تیم‌های رده‌های سنی نوجوانان، نونهالان و امید استان قم در مسابقات پایه کشور به میدان رفته بودند و تیم جوانان قم، آخرین تیم اعزامی بسکتبال قم به مسابقات قهرمانی کشور بود.


انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdchqzn-.23nwmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما