دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 69261
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

همایش طلاب جدیدالورود جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود

قم نيوز : همایش طلاب جدیدالورود سطح دو، سه و چهار جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به مدت سه روز متوالی در تالار بیداری اسلامی برگزار می‌شود.
همایش طلاب جدیدالورود جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود
همایش طلاب جدیدالورود جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود
همایش طلاب جدیدالورود جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود
حوزه/ همایش طلاب جدیدالورود سطح دو، سه و چهار جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به مدت سه روز متوالی در تالار بیداری اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش قم نیوز همایش طلاب جدیدالورود جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و آغاز هفته دفاع مقدس از سوی معاونت آموزشی تربیتی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش: طلاب جدیدالورود با توجه به خوابگاهی و غیرخوابگاهی بودن و همچنین مقطع تحصیلی در سه روز متوالی از روز شنبه ۳۱ شهریورماه تا دوشنبه ۲ مهرماه در این جلسات شرکت می‌کنند.

همایش طلاب جدیدالورود تحصیلات تکمیلی (سطح سه و چهار) روز شنبه ۳۱ شهریورماه ساعت ۱۵ تا ۱۸ تشکیل می‌شود.

طلاب خوابگاهی روز یکشنبه اول مهرماه و طلاب دوره عمومی (سطح دو) روز دوشنبه ۲ مهرماه ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ در همایش شرکت خواهند کرد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین مدنی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین شهیدی معاون آموزشی تربیتی این مؤسسه به تبیین موضوعات رسالت بانوان طلبه در عصر حاضر و اهمیت و ضرورت تحصیل علوم دینی می‌پردازند.

در هر یک از این جلسات، سخنران ویژه حضور دارد و با توجه به وضعیت و شرایط تحصیلی طلاب دعوت شده، موضوعاتی چون وظایف خانواده‌ها در قبال رسالت طلبگی و مدیریت جمع بین تحصیل و استحکام خانواده تبیین می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdfx09.yt0n96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما