پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : 69565
منبع : خبرگزاری فارس
نايب‌رئيس هیأت كشتي استان قم خبر داد

كشتي‌گيران قم روي تشك مسابقات جوانان ايران

قم نيوز : نايب‌رئيس هیأت كشتي استان قم از آماده‌سازي فرنگي‌كاران و آزادكاران قم در تلاش براي كسب عناوين برتر مسابقات قهرماني جوانان كشور خبر داد.
كشتي‌گيران قم روي تشك مسابقات جوانان ايران
كشتي‌گيران قم روي تشك مسابقات جوانان ايران
به گزارش قم نیوز احمد رضایی امروز اظهار کرد: سال 1397 نیز برای کشتی قم سال بسیار خوب و پرباری بوده زیرا هم از رقابت‌های قهرمانی آسیا و هم از پیکارهای قهرمانی جهان مدال داریم و هم اینکه یکی از هیات‌های دارای نماینده در بزرگترین رویداد ورزشی سال جاری یعنی بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا بودیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم سال نیز مسابقات مهمی همچون قهرمانی امیدهای جهان پیش‌روی کشتی‌گیران قم است و به کسب مدال از این پیکارها نیز امید زیادی داریم، ضمن اینکه از اولویت‌های مهم ما حضور موفق فرنگی‌کاران و آزادکاران قم در رقابت‌های قهرمانی کشور است.

نایب‌رئیس هیأت کشتی استان قم با بیان اینکه تیم منتخب کشتی قم در هر دو رشته فرنگی و آزاد در گروه (الف) مسابقات قهرمانی جوانان کشور حضور دارد، افزود: رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جوانان قهرمانی کشور روزهای دوم تا ششم آبان ماه به میزبانی هیأت البرز در شهرستان کرج برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رقبای تیم کشتی آزاد جوانان قم در گروه نخست تیم‌های توابع تهران، مازندران، تهران، لرستان، کرمانشاه، همدان، البرز، خراسان‌رضوی، خوزستان و اردبیل هستند، ضمن اینکه فرنگی‌کاران قم با تیم‌های هیأت فارس، تهران، خوزستان، مازندران، البرز، لرستان، کرمانشاه، توابع تهران و گیلان رقابت می‌کنند.

رضایی یاد آور شد: مسابقات هر دو رشته بدون ارفاق وزن در سالن 2500 نفری کرج در حالی برگزار می‌شود که رقابت‌های کشتی آزاد در اوزان 57، 61، 65، 70، 74، 79، 86، 92، 97 و 125 کیلوگرم و فرنگی در اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم به انجام می‌رسد.

وی به شرایط سنی شرکت کنندگان در این رقابت‌ها نیز اشاره و ابراز کرد: کشتی‌گیران متولد یازدهم دی‌ماه سال 1377 تا دهم دی‌ماه سال 1380 مجاز به حضور در این مسابقات هستند و ضمن اهدای مدال به کشتی‌گیران برتر هر وزن، به تیم‌های اول تا سوم این مسابقات در هر رشته نیز کاپ قهرمانی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcammni.49noi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما