پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 69583
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان قم خبر داد

ارائه 12بسته حمایتی توسط دولت از هفته آینده

قم نيوز : رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم گفت: برای عبور از شرایط فعلی دولت 12 بسته خاص تعریف کرده است که از هفته آینده اجرا خواهد شد.
ارائه 12بسته حمایتی توسط دولت از هفته آینده
ارائه 12بسته حمایتی توسط دولت از هفته آینده
به گزارش قم نیوز سیدحسن رضوی ظهر امروز در همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در سالن همایش‌های بین المللی شهرداری قم برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و با اشاره به سالروز شکست حصرآبادان گفت: دلاوری‌هایی که در جنگ اتفاق افتاد بخصوص از طرف بسیج بی نظیر بوده است و در بسیاری از کشورها این نگاه و تفکر بسیجی است که موجب موفقیت‌های بسیاری شده است.

وی با اشاره به موضوع نیروی انسانی در سازمان‌ها اظهارکرد: بسیج ادارات مجموعه وظایفی دارد که در این شرایط موجود مهمتر هم شده است، نیروی انسانی به عنوان مؤلفه مهم در کشور است که باید از آن بیشترین استفاده بهینه را داشته باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم با اشاره به اینکه اکنون در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم گفت: اکنون در اوج این جنگ قرار داریم، در این صورت وظیفه ما مهمتر شده است، باید با برنامه ریزی‌ها و فعالیت‌های خود امید را به جامعه تزریق کنیم تا از این شرایط عبور کرده و دشمن را دوباره مثل گذشته ناکام بگذاریم.

وی با بیان اینکه دولت در راستای عبور از این شرایط اقتصادی تدابیری اندیشیده است ادامه داد: برای عبور از این شرایط دولت 12 بسته خاص تعریف کرده است که از هفته آینده اجرا خواهد شد و برای تمام شرایط اقتصادی که دشمن به دنبال تخریب آن است تدابیری اندیشیده شده است.

رضوی ادامه داد: وظیفه ما مسؤولان این است که در راستای اجرای هرچه بهتر این بسته‌های حمایتی که به تصویب سران سه قوه رسیده است تمام تلاش خود را انجام دهیم، باید تفکر بسیجی که تفکر نتیجه گرا و عملگرا است داشته باشیم تا شرایط به ثبات برسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم با اشاره به بحث بهره وری گفت: آنچه که در کشور مغفول مانده بهره وری است، باید به غیراز برنامه‌های مالی، نیروی انسانی بسیار مهمتر است که باید خروجی خوبی داشته باشیم و شرایط را بهتر کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaemni.49noa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما