چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 6970
توکلی خبر داد:

ارائه خدمات درمانی رایگان به معتادان نیازمند

قم نيوز : به گزارش قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم گفت: خانواده‌هایی که توانایی پرداخت هزینه برای ترک اعتیاد اعضای خانواده خود را ندارند، می‌توانند ضمن معرفی فرد معتاد به مراکز درمانی نیروی انتظامی از خدمات درمان رایگان بهره‌مند شوند.
ارائه خدمات درمانی رایگان به معتادان نیازمند
به گزارش قم نیوز، مهدی توکلی  در خصوص عملکرد نیروی انتظامی در برخورد با معتادان پرخطر اظهار کرد: نیروی انتظامی پاک کردن محیط اجتماعی از وجود برخی افراد مصرف‌کننده مواد مخدر لامکان و کارتن خواب‌ها را در دستور کار دارد.

وی ادامه داد: در دو ماه گذشته پاکسازی خوبی در این زمینه صورت گرفته است و معتادان به مراکز ترک اعتباد اجباری منتقل شده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم اضافه کرد: همچنین خانواده‌هایی که توانایی پرداخت هزینه برای ترک اعتیاد اعضای خانواده خود را ندارند، می‌توانند ضمن معرفی فرد معتاد به مراکز درمانی نیروی انتظامی، از خدمات درمان رایگان آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: زیرساخت‌های لازم برای ایجاد یک درمانگاه و اردوگاه بزرگ در استان فراهم شده است که تا فراهم شدن زمان بهره‌وری از آن، کمپ‌های موجود در استان برای ارائه خدمات به معتادین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

توکلی اظهار داشت: با توجه به اینکه اکثر سرقت‌های خرد استانی از جمله کیف‌قاپی توسط معتادان انجام می‌شود بنابراین در صورت جمع‌آوری کامل آنان می‌توانیم رابطه خریدار و مصرف کننده را در جامعه کاهش دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم عنوان کرد: نیروی انتظامی و قوه قضاییه در استان قم با تمام اراذل و اوباش، قاچاقچیان مواد مخدر، ‌فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد در استان برخورد جدی خواهد داشت.

دستگیری و برخورد با دارندگان تجهیزات ماهواره در قم
وی در پایان با اشاره به اینکه طرح جمع‌آوری تجهیزات ماهواره در استان به عنوان یک طرح مستمر و دائمی پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: طرح جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای در استان قم در سه مرحله اخطار و جمع‌آوری توسط خود فرد و جمع‌آوری توسط نیروی انتظامی انجام می‌شود که در مرحله سوم و پایانی در صورت مشاهده هرگونه تجهیزات ماهواره‌ای در استان و منازل، علاوه بر ضبط ماهواره، صاحبخانه نیز به عنوان نگهدارنده دستگیر خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.5092yt0nza26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما