?>?> اجرای طرح احسان احسن ادامه داردقم در جایگاه نخست کمک به جشن عاطفه ها | قم نیوز
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۴۰
کد مطلب : 69751
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل کمیته امداد استان قم:

اجرای طرح احسان احسن ادامه دارد/قم در جایگاه نخست کمک به جشن عاطفه ها

قم نيوز : مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به اجرای طرح احسان احسن در استان قم گفت: این طرح برای نخستین بار در کشور اجرا شد و اجرای آن با همکاری ادارات و افراد خیر ادامه دارد.
اجرای طرح احسان احسن ادامه دارد/قم در جایگاه نخست کمک به جشن عاطفه ها
اجرای طرح احسان احسن ادامه دارد/قم در جایگاه نخست کمک به جشن عاطفه ها
به گزارش قم نیوز اکبر میرشکار امروز با اشاره به وضعیت دانش آموزان زیرپوشش کمیته امداد استان قم اظهار کرد: چهار هزار دانش آموز در استان قم زیرپوشش این کمیته قرار دارند و در سال جاری 100 درصد رشد در میزان کمک‌های مردم استان به جشن عاطفه‌ها را شاهد بودیم، سال گذشته میزان کمک مردم قم به این جشن یک میلیارد و 300 میلیون تومان بود که امسال این عدد به سه میلیارد تومان رسید.

وی ادامه داد: در آغاز سال تحصیلی به حساب دانش آموزان مددجوی کمیته امداد استان قم مبالغی بین 200 تا 250 هزار تومان کمک هزینه برای تحصیل واریز شد که از کمک‌های مردمی بود، همچنین هزار بسته کیف و لوازم التحریر و 20 هزار جلد دفتر در بین این دانش آموزان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با بیان اینکه استان قم در جشن عاطفه‌ها جایگاه نخست را در کشور کسب کرد افزود: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در پانزدهم مهرماه برگزار خواهد شد، کلیه کمک‌های جمع آوری شده در این جشن از طریق آموزش و پرورش لیست و بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

میرشکار با اشاره به اجرای طرح احسان احسن در استان قم اظهار کرد: این طرح برای نخستین بار در کشور اجرا شد و اجرای آن با همکاری ادارات و افراد خیر ادامه دارد، تاکنون در طرح احسان احسن 100 میلیون تومان کمک در استان قم جمع آوری شده است و امیدوار هستیم که کمک بیشتری در ادامه این طرح جمع آوری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: میزان کمک مردم استان قم به کمیته امداد در بخش‌های مختلف از ابتدای سال جاری تا 15 شهریورماه، 21 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشت، همچنین در این مدت شاهد رشد 18 درصدی پرداخت صدقه توسط مردم استان بودیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchzqn-.23nwmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما