قم نيوز : استاندار قم در پيامي ضمن تبريك هفته نيروي انتظامي، از تلاش ها و مجاهدت هاي اين نيرو در برقراري نظم و امنيت استان قدرداني كرد.
قدردانی استاندار قم از مجاهدت‌های نيروی انتظامی در برقراری نظم و امنيت استان
قدردانی استاندار قم از مجاهدت‌های نيروی انتظامی در برقراری نظم و امنيت استان
قدردانی استاندار قم از مجاهدت‌های نيروی انتظامی در برقراری نظم و امنيت استان
استاندار قم در پيامي ضمن تبريك هفته نيروي انتظامي، از تلاش ها و مجاهدت هاي اين نيرو در برقراري نظم و امنيت استان قدرداني كرد.

به گزارش قم نیوز متن كامل پيام تبريك سيد مهدي صادقي استاندار قم و رئيس شوراي تأمين استان خطاب به سردار آقاخاني فرماندهي انتظامي استان قم بدين شرح است:

"هفته نیروی انتظامی" فرصت مغتنمی برای پاسداشت زحمات و تجلیل از خدمات تشكيلات مقتدر و با صلابتي است كه نام پرافتخار آن به عنوان سروش امنيت و آسايش، مظهر اقتدار و رأفت و رحمت نظام  اسلامي و دژ مستحكم امنيتي كشور در برابر مجرمان و قانون شكنان در اذهان تداعي مي كند. دلاور مردان جان بر کفي که با تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر و سلحشوري‌های بي وقفه خود، زمیـنه اقتدار و امنیت كشور را فراهم مي نمايند.

 فرصت را مغتنم دانسته، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و ایثـارگران عزيز نـاجا، فرارسيدن هفـته نیروی انتظامی را به جنابعالي و مجموعه همكاران، فرماندهان و پرسنل شجاع و زحمتكش فرماندهي انتظامي استان قم تبریک و تهنیت عرض نموده و با قدرداني از زحمات و تلاش هاي ارزنده آن نيرو در راه  تأمين و استقرار  نظم و امنيت و رفاه و آسايش زوار و مجاورين حرم كريمه اهل بيت سلام الله عليها و مسجد مقدس جمكران، اميدوارم در پرتو الطاف ايزد منان و در ظل توجهات حضرت ولي عصر(عج) در انجام وظايف و رسالت هاي خطير كاري  و نيز فراهم ساختن زمينه هاي پيشرفت و توسعه روزافزون استان مقدس قم، موفق و سربلند باشيد و توفيق الهي قرين راهتان باشد.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcg3793.ak9y74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما