شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : 69891
منبع : خبرگزاری فارس

هوای قم عصر امروز بارانی می‌شود/کاهش 11درجه‌ای دمای قم تا فردا

قم نيوز : کارشناس اداره کل هواشناسی قم اعلام کرد: عصر امروز بارش باران در قم آغاز می شود و تا ظهر فردا بارش‌ها ادامه دارد.
هوای قم عصر امروز بارانی می‌شود/کاهش 11درجه‌ای دمای قم تا فردا
هوای قم عصر امروز بارانی می‌شود/کاهش 11درجه‌ای دمای قم تا فردا
به گزارش سعید اسماعیلی در خصوص پیش‌بینی هوای قم از امروز شنبه 14 مهرماه عنوان کرد: با ورود یک سیستم هوای سرد به کشور تغییراتی را در اقصی نقاط کشور از جمله قم شاهد بوده‌ایم که البته این سیستم هوا در شمال کشور فعال‌تر از مرکز ایران است.

وی اظهار کرد: با وجود کاهش هوا و بارش رگبار در برخی از مناطق قم هنوز میزان بارشی ثبت نشده و باران و به صورت لکه ای و نقطه ای است.

اسماعیلی تصریح کرد: کاهش دما از دیشب آغاز شده و تا فردا تا 11 درجه کاهش دما را خواهیم داشت و در برخی مناطق نیز مانند دستجرد کاهش هوا بیش از 11 درجه است.

وی خاطرنشان کرد: نیمه شب انتظار بارش باران رگباری در برخی از نقاط و ارتفاعات و احتمال بارش تگرگ در نقاطی وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی قم بیان کرد: از روز گذشته تاکنون بیشینه دما 34 و کمترین دما 18 درجه در سطح شهر ثبت شده است.   وزش باد امروز محسوس تر و شدت آن تا 30 کیلومتر در ساعت بوده که علت وزش باد تشکیل ابر به صورت مقطعی است.

اسماعیلی افزود: عصر امروز بارش باران در قم آغاز می شود و تا فردا ظهر بارش باران تداوم دارد البته از ظهر فردا بارش باران کمتر می شود.

وی عنوان کرد: روز دوشنبه 16 مهر نیز کمابیش هوای قم ابری است و کمتر احتمال بارش دارد و تنها در اطراف سلفچگان بارش محدودی انتظار می رود.

این کارشناس اداره کل هواشناسی قم تصریح کرد: بیشترین بارش در این هفته از عصر امروز تا 12 ظهر فرداست.

وی بیان کرد: کاهش یک باره دما برای کشاورزان مهم است و در این باره اطلاع رسانی شده است در برخی از نقاط قم احتمال استفاده از وسایل گرمایشی وجود دارد که باید دقت نظر در استفاده از این تجهیزات صورت بگیرد.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdccs4qe.2bqoo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما