شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : 7014
محمدی خبر داد:

تجهیز ورزشگاه یادگار امام برای میزبانی لیگ قهرمانان

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام قم گفت: ورزشگاه 15 هزار نفری این مجموعه برای پذیرایی از بازی‌های صبا در مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و لیگ قهرمانان آسیا تجهیز می‌شود.
تجهیز ورزشگاه یادگار امام برای میزبانی لیگ قهرمانان
به گزارش قم نیوز، توحید محمدی تصریح کرد: بعد از بازدید اردیبهشت ماه سال گذشته ناظران AFC از امکانات و شرایط ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم، در مرداد ماه نیز پذیرای آنها خواهیم بود.

وی ادامه داد: اردیبهشت ماه سال گذشته بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا از امکانات و ورزشگاه‌های تیم‌های لیگ برتری فوتبال کشورمان، به تیم‌های لیگ برتری و فدراسیون فوتبال ایران یک سال مهلت داده شد تا نسبت به رفع نواقص اقدام کنند.

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام قم ابراز داشت: خوشبختانه این مجموعه از جمله ورزشگاه‌های استانداردی است که مورد تایید بازرسان کنفدراسیون آسیا است و ان‌شاءالله تا زمان حضور مجدد آنها در قم تلاش می‌کنیم نور ورزشگاه را نیز به استاندارد لازم برسانیم.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر بازی‌های صبای قم بدون کمترین نقص در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم برگزار شده است و ان‌شاءالله تمهیدات خوبی اندیشیده خواهد شد تا با توجه به انجام تمرینات صبا در قم، این ورزشگاه با امکانات بهتری در اختیار این تیم قرار بگیرد.

محمدی یادآور شد: صبای قم که بعد از قهرمانی جام حذفی در سال ۱۳۸۴ و به دست آوردن رتبه سوم در لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در سال ۱۳۸۷ که دو بار به لیگ قهرمانان آُسیا راه یافته است، در پایان لیگ یازدهم موفق به کسب مجوز سومین حضور خود در این مسابقات شد.

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام قم تصریح کرد: بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از بازدید مرداد ماه خود از ورزشگاه‌ها و امکانات تیم‌های لیگ برتری، نظر نهایی خود در خصوص وضعیت فوتبال باشگاهی کشورمان را خواهند داد تا تکلیف نمایندگان فوتبال ایران در فصل آینده رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود.

وی تاکید کرد: در صورتی که امکانات و شرایط تیم‌ها از نظر بازرسان AFC استاندارد باشد، ان‌شاءالله چهار سهمیه فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا بار دیگر باز خواهد گشت اما اگر این استاندارد رعایت نشود، کنفدراسیون آسیا تصمیم دیگری خواهد گرفت که امیدواریم تمام خواسته‌های آنها بر آورده شده و بار دیگر شاهد حضور چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان باشیم.

نماینده فوتبال قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور در پایان لیگ یازدهم بعد از فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، تراکتور سازی تبریز و استقلال تهران در مکان چهارم جدول رده بندی ایستاد و هر چهار تیم صعودشان به لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا در فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۲ این مسابقات قطعی شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.f052yt0zoa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما