?>?> تجهیز ورزشگاه یادگار امام به نور استاندارد | قم نیوز
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : 7127
محمدی خبر داد:

تجهیز ورزشگاه یادگار امام به نور استاندارد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم گفت: این ورزشگاه تا کمتر از یک ماه دیگر به نور استاندارد مجهز می‌شود.
تجهیز ورزشگاه یادگار امام به نور استاندارد
به گزارش قم نیوز، توحید محمدی با اشاره به بازدید بازرس فدراسیون فوتبال از آخرین وضعیت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم، تصریح کرد: خوشبختانه این ورزشگاه از هر نظر مورد تایید ناظر فدراسیون بود.

وی از تایید ورزشگاه ۱۵ هزار نفری این مجموعه توسط ناظر فدراسیون فوتبال خبر داد و اظهار داشت: با تلاش‌های وافری که در اداره کل ورزش و جوانان و همچنین با مشارکت سایر ارگان‌ها نظیر شرکت توزیع نیروی برق، راه و شهرسازی، شهرداری، مخابرات و صدا و سیمای قم انجام گرفته، این ورزشگاه از شرایط مطلوبی برخوردار است.

مدیر ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم تاکید کرد: ما تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا در بازدیدی که بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا در مرداد ماه از امکانات این ورزشگاه خواهند داشت، همچون سال‌های گذشته نمره قبولی بگیریم.

وی عنوان داشت: به واقع ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط اداره کل ورزش و جوانان برای تجهیز و آماده سازی مطلوب این ورزشگاه باید بگویم که یکی از کامل‌ترین ورزشگاه‌های کشور را داریم و آماده میزبانی از بازرسان AFC هستیم.

محمدی تنها موضوع مورد توجه بازرس فدراسیون فوتبال در خصوص ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم را که باید تا قبل از حضور ناظران کنفدراسیون به آن رسیدگی شود، استاندارد سازی نور این ورزشگاه شیک و مجهز عنوان کرد.

وی یادآور شد: از نظر بازرسان AFC تعداد لوکس‌های نور ورزشگاه باید ۱۲۰۰ لوکس باشد در حالی که از این نظر در حال حاضر ورزشگاه یادگار امام قم از ۸۰۰ لوکس برخوردار است و البته در کمتر از یک ماه دیگر این نیاز برطرف می‌شود.

مدیر ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم بیان داشت: قرارداد تجهیز نور ورزشگاه یادگار امام توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان با پیمانکار مورد نظر منعقد شده است و تا شروع بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در دوره دوازدهم، ورزشگاه یادگار امام قم از این نظر مجهز خواهد شد.

محمدی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به زمان حضور بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا در کشورمان برای بازدید از امکانات و ورزشگاه‌های تیم‌های لیگ برتری، ناظران فدراسیون فوتبال بازدید خود را از ورزشگاه‌ها آغاز کرده‌اند و در نخستین اقدام ورزشگاه ۱۵ هزار یادگار امام قم را مورد بازدید و ارزیابی دقیق قرار دادند.

مدیر ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم تصریح کرد: به جز موضوع نور ورزشگاه که از تیرماه افزایش تعداد لوکس‌های آن انجام خواهد شد، سایر شرایط ورزشگاه یادگار امام مورد تایید نماینده و ناظر فدراسیون فوتبال قرار گرفت و قطعا در بازدید ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا در مرداد ماه و همچنین در لیگ دوازدهم هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.rayct1azybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما