يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 70144
منبع : خبرگزاری فارس
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

استکبار جهانی آرزوی براندازی نظام جمهوری اسلامی را به گور می‌برد

قم نيوز : مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم گفت: استکبار جهانی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی مصمم شده است هرچند آنها این آرزو را به گور می‌برند.
استکبار جهانی آرزوی براندازی نظام جمهوری اسلامی را به گور می‌برد
استکبار جهانی آرزوی براندازی نظام جمهوری اسلامی را به گور می‌برد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سید حسن اکبری پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به ویژگی‌های سردار احمدی فرمانده سابق سپاه استان قم اظهار کرد: او یکی از فرماندهان مومن و شجاع سپاه استان قم بود که از عمق جان برای ارزش‌های الهی دلسوزی می‌کرد و امیدوارم در پست‌های دیگر موفقیت‌های بیشتری را کسب کند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی مصمم شده است و این آرزو را به گور می‌برد چرا که این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم افزود: مراجعه به علاقه‌های قلبی راه شناخت حقیقت وجودی انسان است، اگر شخصی به رزمندگان علاقه داشته باشد، این نشان از خوبی‌ها در وجود او دارد.

اکبری خاطرنشان کرد: این که نظامیان کشورمان پیرو خاندان اهل‌بیت(ع) و علاقه مند به ائمه معصومین(ع) هستند، مایه افتخار است، براساس روایات انسان با کسی در روز قیامت محشور می‌شود که به او علاقه مند باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfjyde.w6dxjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما