چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 70219
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار منطقه چهار قم عنوان کرد

تبادل بیش از 200 توافقنامه برای تملکات بلوار آیت‌الله بروجردی

قم نيوز : شهردار منطقه چهار قم گفت: برای تملکات پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی بالغ بر 200 توافقنامه‌ مبادله کردیم تا حقی از مالکین ضایع نشود.
تبادل بیش از 200 توافقنامه برای تملکات بلوار آیت‌الله بروجردی
تبادل بیش از 200 توافقنامه برای تملکات بلوار آیت‌الله بروجردی
به گزارش قم نیوز مجید متین‌فر امروز با اشاره به اجرای بلوار آیت‌الله بروجردی در منطقه چهار و هشت، گفت: حدود 7 کیلومتر از مسیر انتهایی بلوار آیت‌الله بروجردی در منطقه چهار بود و اقدامی ویژه در تملک مسیر، طی این سال‌ها صورت گرفته است.

شهردار منطقه چهار قم اذعان کرد: برای تملکات پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی بالغ بر 200 توافقنامه‌ مبادله کردیم تا حقی از مالکین ضایع نشود.
متین فر با اشاره به پروژه شاخص بلوار فردوسی، افزود: یکی از بخش‌های رینگ‌ دوم ترافیکی شهر بلوار فردوسی است؛ قسمت اعظم این پروژه در منطقه چهار قرار دارد که شامل پنج فاز است و فاز نخست آن حدفاصل میدان ایران مرینوس تا خیابان شهید گلستانه، فاز دوم حدفاصل خیابان شهید گلستانه تا خیابان شهید صدوقی، فاز سوم از خیابان شهید صدوقی تا دانیال، فاز چهارم از خیابان دانیال تا بلوار جمهوری و فاز پنجم این پروژه از بلوار جمهوری تا ریل راه‌آهن بوده است.
وی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش نیروهای مدیریت شهری و شهروندان بخش زیادی از این پروژه در منطقه در اختیار شهروندان قرار گرفته است.
شهردار منطقه چهار قم بیان کرد: باقی این پروژه در مناطق یک و پنج و دو قرار دارد که امیدواریم به زودی تکمیل شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci3ray.t1auz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما