چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : 70480
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
با حضور قائم‌مقام شهردار قم

مدیرعامل جدید سازمان فرهنگی شهرداری معرفی شد

قم نيوز : در مراسمی با حضور قائم‌مقام شهردار قم ابوالقاسم مقیمی به عنوان مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم معرفی شد.
مدیرعامل جدید سازمان فرهنگی شهرداری معرفی شد
مدیرعامل جدید سازمان فرهنگی شهرداری معرفی شد
به گزارش قم نیوز مراسم معارفه ابوالقاسم مقیمی به عنوان مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با حضور ابراهیم معتمدی قائم‌مقام شهردار و حسن مالکی‌نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم برگزار شد.

پیش از این مجید رفیعی در جایگاه مدیرعاملی سازمان فرهنگی ورزشی فعالیت می‌کرد .

معتمدی در این جلسه ساماندهی امور فرهنگی و ایجاد انسجام و هماهنگی در فعالیت‌های این بخش را جزو ماموریت‌های اصلی سازمان فرهنگی شهرداری عنوان کرد و افزود: باید کاری بشود تا بدنه شهرداری با حوزه فرهنگی آشناتر و همسوتر شود.

قائم‌مقام شهردار قم فرهنگ شهروندی را یکی از رسالت‌های اصلی این سازمان دانست و تصریح کرد: قم به سبب جایگاه رفیع فرهنگی و مذهبی که دارد ظرفیت و استعداد ویژه‌ای دارد که سازمان باید به دنبال شناسایی این ظرفیت‌ها بوده و از مشارکت آنها برای پیشبرد برنامه‌های فرهنگی در شهر و کشور استفاده کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم هم با تاکید بر اینکه کار در سازمان فرهنگی با سازمان‌های دیگر شهرداری متفاوت است، تصریح کرد: کار فرهنگی نگاه مالی نمی‌پذیرد و باید به دنبال این باشیم که کاری که می‌کنیم اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه باید از فضاسازی‌های منفی و نگاه به دیگران در کار فرهنگی پرهیز شود، اظهار کرد: امروز روز کم‌کاری نیست؛ زمانی که رهبر انقلاب از 5 صبح تا 10 شب کار می‌کنند ولایت‌پذیری ما این نیست که کمتر کار کنیم. این انقلاب با خون شهدا بالنده شده و امروز باید با کار و خدمت به مردم بالنده‌تر شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم نیز استفاده از ظرفیت‌های مردمی در کارهای فرهنگی را الزامی دانست و گفت: افق دیدها در فعالیت‌های فرهنگی در شهر باید یکسان شود تا بتوانیم اثرگذاری بیشتری در برنامه‌ها داشته باشیم.

مقیمی بیان کرد: ما بهترین‌ زمان‌های عمر خود را در فضای اداری می‌گذرانیم و اگر در این زمان اثرگذار نباشیم عمر خود را هدر داده‌ایم.
شایان ذکر است: مدير برنامه‌ريزي محتوايي فيلم و سريال در مركز طرح و برنامه ريزي صدا و سيمای تهران، قائم مقام معاون فرهنگي و مدير اداره فرهنگي- هنري شهرداري قم،  مدير كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري قم، مدیر کل فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، كارشناس فرهنگي دفتر امور فرهنگي و اجتماعي استانداري قم از جمله سوابق کاری و مدیریتی مقیمی در سال‌های اخیر است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciu5ay.t1auv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما