چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 70482
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم خبر داد:

پيش‌بيني تمهيدات لازم براي خدمت‌رساني به زائرين اربعين در قم

قم نيوز : مديرکل هماهنگي امور خدمات شهري شهرداري قم گفت: پيش‌بيني تمهيدات لازم براي خدمت‌رساني به زائرين اربعين در قم صورت گرفته است.
پيش‌بيني تمهيدات لازم براي خدمت‌رساني به زائرين اربعين در قم
پيش‌بيني تمهيدات لازم براي خدمت‌رساني به زائرين اربعين در قم
به گزارش قم نیوز سيدمحسن ميرهادي با بيان اينکه با توجه به برنامه‌ريزي صورت گرفته ستاد اربعين در شهرداري قم شکل گرفته است، اظهار کرد: با توجه به حضور خيل عظيم زائرين در شهر قم در آستانه اربعين در سه بخش برنامه‌ريزي شده است.

وي با اشاره به قرارگيري شهر قم در شاهراه مواصلاتي مرکز کشور گفت: به طور کامل پيش بيني لازم براي خدمتگزاري به زائرين انجام شده است.

مديرکل هماهنگي امور خدمات شهري شهرداري قم با بيان اينکه شهرداري مشارکت ويژه‌اي با قرارگاه اربعين براي خدمت‌رساني به زائرين اربعين دارد، افزود: حوزه پشتيباني قرارگاه اربعين بر عهده شهرداري است و تلاش داريم حمل و نقل زائرين را انجام دهيم.

وي ادامه داد: پارکينگي نيز در اختيار مصلي قرار گرفته تا زائرين بتوانند خودروهاي خود را در اين فضاها پارک کنند.

ميرهادي با اشاره به حضور خيل عظيم زائرين خارجي در شهر قم بيان کرد: برنامه‌ريزي شده تا اتوبوس‌هاي اين زائرين در پارکسوارهاي شهر مستقر شده و حمل و نقل آنها به وسيله ناوگان درون‌شهري انجام شود و از ترافيک درون شهر نيز جلوگيري شود.

وي گفت: برنامه‌ريزي شده تا در اين فرصتي که زائرين در قرارگاه اربعين مستقر مي‌شود تور قم‌گردي و بازديد از بقاع متبرکه امامزادگان و فضاهاي معنوي و مذهبي شهر داشته باشيم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcauyn0.49nwa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما