شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 70519
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
تا پایان مهرماه صورت گرفت؛

توزیع بیش از 165 هزار تن آسفالت در مناطق هشتگانه‌ شهر

قم نيوز : مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم گفت: تا پایان مهرماه بیش از 165 هزار تن آسفالت در مناطق هشتگانه‌ شهر توزیع شد.
توزیع بیش از 165 هزار تن آسفالت در مناطق هشتگانه‌ شهر
توزیع بیش از 165 هزار تن آسفالت در مناطق هشتگانه‌ شهر
به گزارش قم نیوز عباس حلوائی‌زاده با اشاره به آخرین وضعیت اجرای نهضت توزیع آسفالت در شهر قم اظهار کرد: با توجه به اینکه سال گذشته بالغ بر 300 هزار تن و حدود 2 میلیون و 400 هزار مترمربع توزیع آسفالت در سطح معابر شهر صورت گرفت، مدیریت شهری مصمم شد همین حجم توزیع آسفالت امسال نیز توزیع شود.

وی با تاکید بر اینکه تا پایان مهرماه امسال در شهر قم بیش از 165 هزار تن آسفالت توزیع شده است، تصریح کرد: با وجود تفاوت بسیار زیاد قیمت قیر در ماه‌های اخیر و مشکل تامین آن، مدیریت شهری کار را متوقف نکرده و تولید و پخش آسفالت به صورت تمام وقت انجام می‌شود.

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه اولویت شهرداری با نزدیک شدن به فصل گرما توزیع آسفالت در معابر زیرسازی شده است، گفت: تلاش بر این است که رکورد 300 هزار تن را امسال نیز در شهر قم تکرار کنیم.

وی با بیان اینکه بیشترین توزیع آسفالت در منطقه‌ دو بوده است، گفت: در این منطقه 22 هزار تن آسفالت توزیع شده و بعد از آن منطقه چهار با 21 هزار تن، منطقه یک 7 هزار و 300 تن، منطقه پنج 12 هزار و 900 تن، منطقه 6 حدود 17 هزار تن، منطقه هفت 3 هزار تن و منطقه هشت به انضمام اعتبار استان 13 هزار و 500 تن توزیع آسفالت داشته‌اند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb9sbz.rhbg8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما