شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : 71128
منبع : خبرگزاری مهر
با درخشش نمایندگان تهران و بوشهر؛

تور تنیس روی میز هوپس دختران کشور در قم پایان یافت

قم نيوز : مسابقات تور تنیس روی میز هوپس دختران کشور در قم با درخشش نمایندگان تهران و بوشهر پایان یافت.
تور تنیس روی میز هوپس دختران کشور در قم پایان یافت
تور تنیس روی میز هوپس دختران کشور در قم پایان یافت
به گزارش قم نیوز مسابقات تور تنیس روی میز هوپس کشور در بخش دختران ویژه رده سنی نونهالان شامگاه جمعه در قم به پایان رسید و پرونده این مسابقات با تلاش هیئت تنیس روی میز استان قم پس از ۳ روز رقابت بسته شد.

در این رقابت‌ها که در خانه تنیس روی میز قم و با حضور نزدیک به ۹۰ ورزشکار از سراسر کشور به انجام رسید در نهایت نیلیا نقیبی پینگ پنگ باز تهرانی توانست به مقام قهرمانی برسد و نمایندگان بوشهر، اصفهان و همدان در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

در دیدار نهایی این مسابقات، نیلیا نقیبی از تهران به دیدار تارا سوری از بوشهر رفت که این مسابقات نزدیک و نفس گیر در نهایت ۳ بر ۲ به سود نیلیا نقیبی از تهران پایان یافت. در مسابقه رده بندی نیز درسا سادات موسوی از اصفهان ۳ بر یک برابر ستایش ایلوخانی از همدان پیروز شد و به مقام سوم دست یافت.

۸ بازیکن قمی حاضر در مرحله حذفی این مسابقات نیز به تناوب از دور رقابت‌ها کنار رفتند که زهرا رضا حاجی بیدگلی نفر ششم دور گذشته این مسابقات، موفق‌ترین بازیکن قمی این رقابت‌ها بود که در جمع ۱۰ نفر برتر مسابقات هوپس کشور در قم قرار گرفت.

مسابقات تنیس روی میز هوپس کشور بر خلاف تور رده‌های سنی بالاتر در بخش دو نفره برگزار نمی‌شود و تمامی رقابت‌ها در جدول یک نفره به انجام می‌رسد. قم پیش از این نیز بارها میزبانی مسابقات مختلف این رشته ورزشی را اخذ کرده بود.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcivzay.t1azr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما