دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۶
کد مطلب : 71235
منبع : خبرگزاری فارس

فرماندار قم: تخصیص اعتبارات برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در قم

قم نيوز : فرماندار قم گفت: استانداری قم اعتبارات قابل توجهی در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی در استان دارد و باید دستگاه‌های استان قم برای برخورداری از اعتبارات طرح‌های مناسبی را ارائه دهند.
تخصیص اعتبارات برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در قم
تخصیص اعتبارات برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در قم
به گزارش قم نیوز رضا سیار ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در استان قم در سالن جلسات صدا و سیمای استان قم با اشاره به روند رو به افزایش آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: شاهد افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه هستیم که این آسیب‌ها خانواده‌ها را تهدید می‌کند، برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیاز به برنامه‌های عملیاتی داریم و در این خصوص با مشکل بودجه مواجه نیستیم.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که هر هفته شاهد برگزاری جشن‌های سروستان در استان قم باشیم، این جشن‌ها علاوه بر شهر قم در بخش‌های این شهر هم برگزار خواهد شد.

فرماندار قم افزود: برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیاز به محتوا دارد و این برنامه‌ها باید متناسب با دهه بصیرت و دهه فجر هم باشد و دستگاه‌های استان قم باید در این خصوص کمک کنند.

سیار برگزاری برنامه‌های جشن در استان قم را همراه با تلاشی برای افزایش نشاط اجتماعی دانست و تصریح کرد: باید در این برنامه‌ها از کارهای بیهوده و لهو و لعب خودداری شود، برنامه‌های عزاداری در استان قم به صورت پرشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: استانداری قم اعتبارات قابل توجهی در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی در استان دارد و باید دستگاه‌های استان قم برای برخورداری از اعتبارات طرح‌های مناسبی را ارائه دهند.

فرماندار قم خاطرنشان کرد: توطئه‌های دشمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مثل همیشه شکست خواهد خورد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchminq.23nzxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما