پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : 71318
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته چهارم دور برگشت انجام مي‌شود

فوتساليست‌هاي قم به فكر اعاده حيثيت برابر سن‌ايچ

قم نيوز : فوتساليست‌هاي تيم سوهان محمد سيما قم در چهارمين هفته از دور برگشت بازي‌هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور به مصاف تيم سن‌ايچ ساوه مي‌روند.
فوتساليست‌هاي قم به فكر اعاده حيثيت برابر سن‌ايچ
فوتساليست‌هاي قم به فكر اعاده حيثيت برابر سن‌ايچ
به گزارش قم نیوز دیدارهای هفته چهارم از نیم‌فصل دوم مسابقات بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران روز جمعه دوم آذر ماه در شهرهای تبریز، شهرقدس، شیراز، قرچک، ساوه، مشهد و بندرعباس به انجام می‌رسد و نماینده قم در ساوه به میدان می‌رود.

شاگردان حسین صبوری در تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم که هم اکنون در مکان ششم جدول رده‌بندی بازی‌های لیگ برتر فوتسال ایران جای دارند، برای انجام یکی از مهمترین بازی‌های خارج از خانه این فصل روز جمعه به ساوه می‌روند تا از ساعت 16 این روز در سالن فجر برابر سن‌ایچ صف‌آرایی کنند.

نماینده فوتسال قم در دو هفته اخیر بازی‌های لیگ برتر دو دیدار حساس مقابل تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مقاومت قرچک را در اصفهان و قم واگذار کرده و به همین دلیل وضعیت مناسبی از نظر روحی و موقعیت جدول ندارد، به همین دلیل برای اعاده حیثیت راهی ساوه می‌شود.

بازی نیم‌فصل نخست در هفته چهارم بین تیم‌های سن‌ایچ ساوه و سوهان محمد سیما قم در سالن شهدای دفاع مقدس قم با تساوی بدون گل به پایان رسیده و هم اکنون فاصله امتیازات دو تیم در جدول رده‌بندی سه امتیاز است، زیرا ساوه‌ای‌ها در حال حاضر با 22 امتیاز هفتم هستند و نماینده قم با 25 امتیاز یک پله بالاتر ایستاده است.

قمی‌ها دو هفته متوالی موفق به کسب امتیاز نشده‌اند و به همین دلیل خبرها حاکی از اوضاع نابسامان در اردوی این تیم دارد، حتی خبر رسیده برخی بازیکنان با کادر فنی و مربیان تیم با تعدادی از مهره‌های تیم رو در رو شده‌‌اند، حتی خبر از تغییر کادر فنی هم بود که جلسه روزهای آغازین هفته جاری این موضوع را منتفی کرد و مسوولان تیم سوهان محمد سیما قم از حسین صبوری تا پایان فصل اعلام حمایت کردند.

 

برنامه هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال

جمعه 2 آذرماه  از ساعت 16

مس سونگون ورزقان – اهورا بهبهان

پارسیان شهر قدس –  گیتی‌پسند اصفهان

لبنیات ارژن شیراز –  شهروند ساری

مقاومت قرچک –  شهرداری ساوه

سن‌ایچ ساوه –  سوهان محمد سیما قم

آذرخش بندرعباس – حفاری اهواز

فرش‌آراء مشهد –  مقاومت البرز

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcjotea.uqevvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما