يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب : 71654
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست استانداری قم:

قانون به نفع بخش خصوصی تفسیر شود

قم نيوز : سرپرست استانداری قم با بیان اینکه تفسیر قانون به نفع بخش خصوصی ضروری است، گفت: در شرایطی که در جنگ اقتصادی قرار داریم باید با مدیریت جهادی به کمک بخش خصوصی برویم.
قانون به نفع بخش خصوصی تفسیر شود
قانون به نفع بخش خصوصی تفسیر شود
به گزارش قم نیوز سید محمد رضا هاشمی عصر امروز در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری بر توجه به واحدهای گردشگری استان قم تاکید و اظهار کرد: باید به اهمیت استحکام بنای واحدهای گردشگری استان همچون خانه مسافرها و مهمان‌پذیرها توجه شود و به صورت مداوم از این اماکن بازدید صورت بگیرد تا استاندارد در اماکن اقامتی قم رعایت شود.

وی ادامه داد: سرمایه گذارانی که در عرصه چرخه تولید و اشتغال تلاش می‌کنند قابل تقدیر هستند، آن‌ها باید بدون دغدغه به کار خودشان ادامه بدهند. اداره مالیات و سازمان تامین اجتماعی و دستگاه‌های خدمت رسان در استان قم به سرمایه گذاران کمک می‌کنند.

سرپرست استانداری قم افزود: جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان باید حداقل هر یک ماه یک بار برگزار شود و این مساله باید در دستور کار اتاق بازرگانی قم قرار بگیرد.

هاشمی تفسیر قانون به نفع بخش خصوصی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در شرایطی که در جنگ اقتصادی قرار داریم باید با مدیریت جهادی به کمک بخش خصوصی برویم تا این بخش گام‌های بلندی را در زمینه اشتغال در استان بردارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc0eqm.2bqsp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما