دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 72165
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

اجرای برنامه های آموزشی شاد ویژه کودکان در مجاورت غرفه های بازیافت

قم نيوز : مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از اجرای برنامه های آموزشی شاد ویژه کودکان در مجاورت غرفه های بازیافت خبر داد.
اجرای برنامه های آموزشی شاد ویژه کودکان در مجاورت غرفه های بازیافت
اجرای برنامه های آموزشی شاد ویژه کودکان در مجاورت غرفه های بازیافت
به گزارش قم نیوز مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اعلام این خبر اظهار کرد: غرفه های بازیافت، محلی برای تبادل پسماند خشک و ارائه آگاهی در زمینه اهمیت تفکیک پسماند است و رویکرد سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم تقویت و اجرای برنامه های مناسب شهروندی در مجاورت آنها است.

وی با اشاره به اجرای طرح های مختلف در غرفه ها، گفت: اجرای طرح های تبادل پسماند خشک با کتاب، گل و گیاه و ... با استقبال مناسبی از سوی شهروندان همراه بوده است.

به گفته میرابراهیمی، مخاطبان غرفه های بازیافت و موضوع تفکیک پسماند تنها بزرگسالان نیستند و کودکان و دانش آموزان نیز از برنامه های آموزشی فرهنگی سازمان بهره مند می شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به حضور آموزشگران در مدارس مناطق مختلف گفت: آموزشگران با حضور در مناطق و ارائه آموزش، آگاهی های لازم و مورد نیاز را در اختیار قشر دانش آموزی قرار می دهند.

وی به اجرای برنامه های آموزشی شاد در مجاورت غرفه های بازیافت اشاره کرد و یادآور شد: ارائه آموزش همراه با بازی و به روش های کاربردی از نوع برنامه هایی است که سازمان در نظر دارد در مجاورت غرفه ها و ویژه دانش آموزان به مرحله ظهور برساند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcam6n0.49nui15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما