چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 72269
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم:

نظر مردم در تدوین طرح‌های بازآفرینی شهری در قم لحاظ شود

قم نيوز : معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: اگر مردم بومی در طراحی و اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در قم همکاری نداشته باشند، چنین طرح‌هایی موفق نمی‌شوند.
نظر مردم در تدوین طرح‌های بازآفرینی شهری در قم لحاظ شود
نظر مردم در تدوین طرح‌های بازآفرینی شهری در قم لحاظ شود
به گزارش قم نیوز محسن بهشتی ظهر امروز در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به اجرای طرح‌های بازآفرینی در استان قم اظهار کرد: باید چنین طرح‌هایی در شهر قم با لحاظ نظر ساکنان مناطق تهیه شود، اگر مردم بومی در طراحی و اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در قم همکاری نداشته باشند، چنین طرح‌هایی موفق نمی‌شوند.

وی ادامه داد: خواسته مردم منطقه دروازه ری تعریض معابر در این منطقه است و این مساله باید در تدوین طرح بازآفرینی شهری در منطقه دروازه ری لحاظ شود، با صرف یک طرح کالبدی نمی‌توانیم که به هدف بازآفرینی شهری در آن منطقه برسیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: باید در هر منطقه از قم که طرح بازآفرینی شهری در آن اجرا می‌شود، جلساتی با مردم آن منطقه برگزار شود، پیشنهادهای مردمی می‌تواند در زمینه بازنگری طرح‌های بازآفرینی موثر باشد، روزی مردم برخی از مناطق شهر قم مخالف اجرای طرح بازآفرینی شهری در مناطق خود بودند، ولی آغاز اجرای این طرح و پاسخگویی مدیران منجر به این شد که خود مردم درخواست تسریع در اجرای طرح را داشته باشند.

بهشتی با اشاره به پروژه تعریض محور سجادیه اظهار کرد: اگر تملک شهرداری در این محور 70 درصد باشد، امکان توقف پروژه تعریض معبر محور سجادیه وجود ندارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf10de.w6d0vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما