چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 72280
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

حجت‌الاسلام عزت زمانی، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان قم شد

قم نيوز : مدیرعامل موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی قم معرفی شد.
حجت‌الاسلام عزت زمانی، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان قم شد
حجت‌الاسلام عزت زمانی، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان قم شد
به گزارش قم نیوز مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی و جمعی از مسئولان و فرهیختگان عرصه دین و فرهنگ کشور، ساعت ۹ صبح ۲۸ آذر ۹۷ در مجتمع نور این شهر برگزار می‌شود.

خاطرنشان می شود، حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی متولد سال ۱۳۵۹ و دارای مدرک علمی سطح سه علوم حوزوی این مسئولیت را بر عهده خواهد گرفت.

وی از سال ۱۳۸۹ عضو هیات امنا، هیات مدیره و همچنین مدیر عامل موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) بوده است.

از دیگر سوابق وی می‌توان به مدیریت، مشاوره فرهنگی و سازماندهی جبهه فرهنگی و تبلیغی و تربیتی از سال ۱۳۷۵ تاکنون، ۱۷ سال تدریس معارف اسلامی، ۱۰سال مدیریت فرهنگی، ۴ سال مدیریت علوم حوزوی، تدوین مقالات علمی و همکاری و مدیریت تدوین طرح‌های فرهنگی و اسناد راهبردی به مدت ۱۵سال، نظارت محتوایی و همکاری در چاپ و نشر بیش از ۵۰ کتاب در موضوعات انقلاب اسلامی، تبلیغ فردی و گروهی از سال ۱۳۷۸ تاکنون در شهرهای مختلف کشور (تهران، سیستان و بلوچستان، البرز، بوشهر و...)، سازماندهی فعالیت‌های آموزشی و تربیتی در برخی مدارس علمیه قم به مدت پنج سال اشاره کرد.

گفتنی است، پیش از این حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری به‌ عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی قم فعالیت داشت و حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی دبیر تشکل فراگیر گروه های تبلیغی سراسر کشور بود که فردا به‌عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی قم معارفه می‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciuray.t1arv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما