پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 72334
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم مطرح کرد

برگزاری 400 جلسه بصیرت افزایی در دانشگاه‌ها و مدارس قم

قم نيوز : معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم ازبرگزاری 400 جلسه بصیرت افزایی با حضور هادیان سیاسی در دانشگاه‌ها و مدارس قم در دهه بصیرت خبر داد.
برگزاری 400 جلسه بصیرت افزایی در دانشگاه‌ها و مدارس قم
برگزاری 400 جلسه بصیرت افزایی در دانشگاه‌ها و مدارس قم
به گزارش قم نیوز احمد بیطرفان ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت استان قم در سالن محراب در حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به برنامه‌های بصیرت افزایی در استان اظهار کرد: برنامه‌های سپاه قم در این خصوص از یکم دی ماه در نقاط مختلف استان آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: شاهد برگزاری 400 جلسه بصیرت افزایی با حضور هادیان سیاسی در دانشگاه‌ها و مدارس قم در دهه بصیرت سال جاری خواهیم بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های تبیینی را در میان دانشگاهیان، دانش آموزان، فرهنگیان و اصناف را در دهه بصیرت سال جاری دستور کار داریم و این برنامه‌ها تا دهه فجر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ادامه خواهند داشت.

 

تدوین ویژه نامه دهه بصیرت

سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه این جلسه با اشاره به تدوین ویژه نامه دهه بصیرت خاطرنشان کرد: تولید ویژه نامه ای به این مناسبت را با همکاری مدیریت مصلای قدس در دستور کار داریم تا این ویژه نامه در دهه بصیرت در برنامه‌هایی همچون نماز جمعه پخش شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci5pay.t1arp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما