دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 72473
منبع : خبرگزاری فارس
با كسب مدال‌هاي طلا، نقره و برنز

كاراته‌كاهاي قم در انتخابي تيم‌هاي ملي درخشيدند

قم نيوز : كاراته‌كاهاي استان قم با درخشش در سه رده سني مسابقات انتخابي تيم‌هاي ملي كاراته پسران ايران موفق به كسب مدال‌هاي رنگارنگ شدند.
كاراته‌كاهاي قم در انتخابي تيم‌هاي ملي درخشيدند
كاراته‌كاهاي قم در انتخابي تيم‌هاي ملي درخشيدند
به گزارش قم نیوز مسابقاتی که تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید کاراته قم در آن حضور یافتند جنبه ورودی به انتخابی تیم‌های ملی را داشت و کاراته‌کاهای شرکت کنندگان در هر دو بخش کاتا و کومیته برای کسب عناوین برتر و رسیدن به تیم ملی با یکدیگر رقابت کردند.

در رقابت‌های بخش پسران رده سنی امید 360 کاراته‌کا به میدان رفتند که در رده‌بندی تیمی دو برنز نصیب تیم منتخب هیأت کاراته قم شد و این تیم در جایگاه نهم قرار گرفت، مدال‌هایی که در اوزان منهای 60 و به اضافه 84 کیلوگرم به استعدادهای کاراته قم اختصاص یافت.

در وزن منهای 60 کیلوگرم این پیکارها که 61 کاراته‌کا با یکدیگر مبارزه کردند، مرتضی نعمتی از تیم هیأت کاراته قم در جایگاه سوم ایستاد، وزنی که در آن علی مسکینی از تیم کاراته امید کرمانشاه و احمد نجفی از البرز بالاتر از نماینده قم رتبه‌های اول و دوم آن را کسب کردند.

در همین رده سنی و در وزن به اضافه 84 کیلوگرم که 27 کاراته‌کا به میدان رفتند، رضا خوشدونی فراهانی نماینده قم بود که در نهایت به مقام سوم و نشان برنز دست یافت، وزنی که در آن مجید نیکوهمت از تیم هیأت کاراته مرکزی قهرمان شد و سیدامیرحسین میرزایی از تیم هیأت کاراته گلستان رتبه دوم را به دست آورد.

در مسابقات رده سنی جوانان ورودی به انتخابی تیم ملی 545 کاراته‌کا به روی تاتامی رفتند و سهم قم یک طلا و یک برنز بود که مدال طلا در بخش کاتا و با درخشش ملی‌پوش این رشته یعنی سیدمجید وکیلی به دست آمد و این کاتاروی مطرح بالاتر از رقبای تهرانی و کرمانی خود روی سکوی نخست ایستاد.

در همین رده سنی و در وزن منهای 76 کیلوگرم بخش کومیته یا مبارزه، محمود نعمتی از تیم هیأت کاراته قم به مصاف حریفان رفت و سرانجام به مقام سوم و نشان برنز رسید، در حالی که بین 57 کاراته‌کای این وزن امیرحسین بیگدلی از قزوین و کامران بصیری از مرکزی قهرمان و نایب‌قهرمان شدند.

در مسابقات رده سنی نوجوانان ورودی به انتخابی تیم ملی کاراته پسران ایران نیز یک نشان برنز نصیب تیم منتخب هیأت کاراته قم شد، مدالی که در وزن منهای 52 کیلوگرم سروش اربابی بین 236 کاراته‌کا آن را به دست آورد تا یکی از مدال‌آوران تیم قم در این پیکارها لقب بگیرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcc10qm.2bqim8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما