يکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 72726
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت کاراته قم خبر داد؛

صدرنشینی تیم «مرداس قم» در سوپر لیگ کاراته بانوان

قم نيوز : رئیس هیئت کاراته استان قم از صدرنشینی تیم مرداس قم در سوپر لیگ کاراته بانوان کشور خبر داد.
صدرنشینی تیم «مرداس قم» در سوپر لیگ کاراته بانوان
صدرنشینی تیم «مرداس قم» در سوپر لیگ کاراته بانوان
به گزارش قم نیوز علیرضا برخورداری اظهار داشت: رقابت‌های سوپر لیگ کاراته زنان کشور در حال برگزاری است و ۲ هفته از این رقابت‌ها سپری شده است و استان قم امسال یک تیم در این رقابت‌ها دارد که این اتفاق برای نخستین بار رخ داده است.

وی افزود: این مسابقات در قالب ۲ گروه برگزار می‌شود که تیم مرداس قم در گروه دوم این رقابت‌ها قرار گرفته و در پایان هفته دوم سوپر لیگ در صدر جدول قرار دارد و امید اول صعود به مرحله نهایی و حتی قهرمانی است.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: در دیدارهای هفته دوم این رقابت‌ها تیم مرداس قم ۲ بازی برگزار کرد که ابتدا توانست ۱۶ بر ۱۲ برابر باشگاه پیام پیروز شود و سپس ۱۶ بر ۱۱ از سد تیم هیئت کاراته استان گیلان عبور کرد تا در صدر جدول قرار بگیرد.

برخورداری بیان داشت: در ترکیب تیم مرداس قم چند بازیکن قمی نیز حضور دارند و امیدواریم حضور تیمی از قم در سوپر لیگ بتواند عاملی انگیزه بخش و محرک برای دختران کاراته کای قم برای پیشرفت فنی باشد.

وی عنوان کرد: کاراته قم در بخش بانوان نیازمند توسعه و دانش روز است و مربیان قمی در تلاش هستند تا با استفاده از انگیزه کاراته کاهای جوان بازیکنان آینده داری در دو بخش کومیته و کاتا پرورش دهند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcd9505.yt0xx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما