دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 72791
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تحقق بیش از 80 درصدی تعهد توزیع آسفالت در سال 97

قم نيوز : معاون فنی و عمرانی شهردار قم گفت: تاکنون بیش از 80 درصد تعهد امسال توزیع آسفالت در شهر محقق شده و امیدواریم در سه ماه باقیمانده باقی تعهدات که بیش از 40 هزار تن است را نیز بتوانیم تامین کنیم.
تحقق بیش از 80 درصدی تعهد توزیع آسفالت در سال 97
تحقق بیش از 80 درصدی تعهد توزیع آسفالت در سال 97
به گزارش قم نیوز علیرضا قاری قرآن با اشاره به اجرای نهضت توزیع آسفالت در مناطق شهر قم در چند سال اخیر اظهار کرد: شهرداری قم طبق برنامه چندساله تلاش دارد مشکلات انباشته‌ای که در زمینه روسازی معابر وجود دارد را برطرف کند.

وی با بیان اینکه سال گذشته رکورد توزیع آسفالت در شهر قم زده شد، تصریح کرد: در حالی سال گذشته قریب به 305 هزار تن آسفالت در معابر شهر توزیع شد که در شهر تهران با این وسعت نیز حدود همین مقدار توزیع آسفالت صورت گرفته است.

معاون فنی و عمرانی شهردار قم با بیان اینکه تعهد امسال شهرداری برای توزیع آسفالت در شهر بیش از 240 هزار تن است، افزود: سال گذشته درخواست مناطق و پروژه‌های مختلف حدود 300 هزار تن بود که بیش از این مقدار تامین شد و امسال نیز امیدواریم بیش از درخواست ثبت شده بتوانیم توزیع آسفالت در شهر داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری طبق برنامه 5 ساله به دنبال اصلاح و بهسازی روسازی معابر شهر است، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 80 درصد تعهد امسال محقق شده و امیدواریم در سه ماه باقیمانده باقی تعهدات که بیش از 40 هزار تن است را نیز بتوانیم تامین کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfyede.w6d01agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما