چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب : 72883
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه 4 خبر داد:

توزیع و اجرای بیش از 30 هزار تن آسفالت در سطح معابر و شوارع منطقه چهار

قم نيوز : شهردار منطقه 4 قم از توزیع و پخش 30000 تن آسفالت به مساحت 250000 مترمربع در سطح معابر و شوارع منطقه چهار از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
توزیع و اجرای بیش از 30 هزار تن آسفالت در سطح معابر و شوارع منطقه چهار
توزیع و اجرای بیش از 30 هزار تن آسفالت در سطح معابر و شوارع منطقه چهار
به گزارش قم نیوز مهدی اصفهانیان مقدم شهردار منطقه چهار قم گفت: در راستای خدمت رسانی به شهروندان با رویکرد رعایت استاندارد در سطح معابر و شوارع و تسهیل در عبور و مرور و نیز پیشگیری از ایجاد ترافیک و حل مشکلات معابر بیش از 30 هزار تن آسفالت در مساحت 250 هزار مترمربع در شوارع و معابر منطقه از جمله بلوار امین، بلوار زائر، شوارع فرعی آنها و نیز شوارع فرعی بلوار شهید صدوقی توزیع و اجرا شده است.

وی افزود: شوارع خاکی در خیابانهای لقمان، انسجام، کریمی، انتهای بلوار جمهوری و فردوسی از جمله پروژه هایی بودند که در سال جاری عملیات زیر سازی و آسفالت آنان انجام شده است.

اصفهانیان مقدم با اشاره به اینکه بلوار زائر یکی از مسیرهای اصلی دسترسی غرب به شرق شهروندان،مجاورین و زائرین حرم مقدس حضرت معصومه(س) می باشد، عنوان کرد: اجرای عملیات جدولگذاری و زیر سازی و آسفالت ادامه بلوار مذکور تا کوچه 49 بلوار غدیر در دستور کار می باشد که از جمله اقدامات  شاخص منطقه می باشد و ان شا الله در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

وی اشاره کرد: در چند روز گذشته 5000 تن آسفالت به مساحت 45000 متر مربع در شوارع و معابر شهرک قدس در خیابانهای ولیعصر(عج) چمران شمالی و جنوبی، هدایت، انتفاضه و شهید آوینی مرمت و روکش آسفالت آنان اجرا شده است.

شهردار منطقه چهار با بیان اینکه عملیات زیرسازی و جدولگذاری و به دنبال آن اجرای آسفالت در پروژه های مختلف سطح منطقه در حال اجرا می باشد، عنوان کرد: با جذب اعتبار لازم نسبت به اجرای عملیات روکش آسفالت و لکه گیری معابر و شوارع مورد نیاز در سطح منطقه با در نظر داشتن اولویت ها اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

اصفهانیان مقدم در پایان ساماندهی و توسعه معابر منطقه را از اهداف مدیریت شهری دانست و ضمن تشکر از شهروندان، همکاری آنان را برای تحقق این اهداف به منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی معابر و شوارع و استاندارد سازی آنان را خواستار شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchx6nq.23ni6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما