جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : 72949
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم مطرح کرد

رتبه نخست قم در زمینه پرداخت تسهیلات به بخش گردشگری

قم نيوز : مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: استان تاکنون در سال جاری در زمینه پرداخت تسهیلات به بخش گردشگری در قالب طرح رونق تولید، رتبه نخست کشور را دارد.
رتبه نخست قم در زمینه پرداخت تسهیلات به بخش گردشگری
رتبه نخست قم در زمینه پرداخت تسهیلات به بخش گردشگری
به گزارش قم نیوز حمید یزدانی امروز با اشاره به وضعیت مجتمع‌های بین راهی در استان قم اظهار کرد: قانون در زمینه صدور مجوز این مجمع‌ها محدودیتی قائل نشده است ولی به هر حال منافع استان را در نظر می‌گیریم، البته باید زمینه رقابت بین مراکز مختلف به وجود بیاید، هزینه خدمات مجتمع‌های بین راهی قم کمتر از بقیه این مجتمع‌ها در کشور است.

وی ادامه داد: 15 هزار تخت در واحدهای اقامتی استان قم داریم، تورلیدرهای 12 کشور اروپایی مقصد خودشان را شهر قم گذاشتند که این امر بر افزایش آمار گردشگران خارجی در استان تاثیر می‌گذارد. در زمینه توریسم سلامت، اکوتوریسم، توریسم ورزشی و ژئوتوریسم در قم کم کاری کردیم و باید به دنبال ایجاد تاسیسات گردشگری در این چند بخش در استان باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم افزود: استان تاکنون در سال جاری در زمینه پرداخت تسهیلات به بخش گردشگری در قالب طرح رونق تولید، رتبه نخست کشور را دارد و امیدوارم که میزان پرداخت تسهیلات به بخش گردشگری روند صعودی داشته باشد، البته بانک‌ها در زمینه وثایق بانکی ملاحظاتی دارند.

وی خاطرنشان کرد: برای سال جاری پرداخت 50 میلیارد تومان تسهیلات طرح رونق تولید به بخش گردشگری استان قم پیش بینی شد، تاکنون 44 نفر برای دریافت 91 میلیارد تسهیلات در این قالب به بانک‌ها معرفی کردیم و همه بانک‌ها در این زمینه همکاری داشتید.

یزدانی یادآور شد: 80 میلیارد تومان پرونده مربوط به بخش گردشگری قم، آماده برای ارجاع به بانک‌ها داریم، چهار میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات تاکنون در قالب طرح رونق تولید به بخش گردشگری قم پرداخت شد و به این میزان هم پرونده آماده پرداخت در سیستم بانکی داریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaoon0.49nuy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما