شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب : 72995
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم مطرح کرد

رضایت شهروندان قمی از اجرای طرح انتظام بخشی پارک‌ها و بوستان‌ها

قم نيوز : مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم گفت: اجرای طرح انتظام بخشی پارک‌ها و بوستان‌ها موجب رضایت شهروندان قمی و استقبال بیشتر آنها برای حضور در بوستان‌ها و پارک‌ها شده است.
رضایت شهروندان قمی از اجرای طرح انتظام بخشی پارک‌ها و بوستان‌ها
رضایت شهروندان قمی از اجرای طرح انتظام بخشی پارک‌ها و بوستان‌ها
به گزارش قم نیوز احمدرضا شفیعی به واگذاري امور انتظام بخشي بوستان‌های بزرگ شهري به بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: این کار به منظور مشاركت در طرح ارتقاء ايمني و سلامت شهروندان و زائرين با بهره گیری از پتانسيل بخش خصوصي انجام گرفته كه طبق بررسی‌هاي صورت گرفته و گزارشات عوامل انتظامي مستقر در کلانتری‌های سطح شهر جزو مجموعه‌های موفق شهر بودند، صورت گرفت.

وی بیان کرد: براساس نظرسنجی‌های میدانی و ارزیابی‌های سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري در سطح مناطق هشتگانه از شهروندان و زائرين در بوستان‌های بزرگ شهري، كاهش محسوس جرائم و تخلفات شهري در سطح پارک‌ها و بوستان‌ها و ارتقاء سطح ضريب ايمني و امنيت داشته است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم گفت: کاهش محسوس جرائم و تخلفات شهری افزايش استقبال عمومي شهروندان جهت استفاده از بوستان‌ها به عنوان فضايي شاد و با نشاط به منظور تأمین آرامش و آسايش خانواده‌ها پس از اجراي طرح انتظام بخشي را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbs9bz.rhb59piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما