شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : 73003
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله نوری همدانی: خودکفایی و امنیت مهم‌ترین آثار و برکات انقلاب اسلامی است

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی گفت: خودبینی و خودیابی و خودکفایی که به مردم اعطا شده از برکات و ثمرات انقلاب و امنیت است که خود جای شکرگزاری دارد.
آیت‌الله نوری همدانی: خودکفایی و امنیت مهم‌ترین آثار و برکات انقلاب اسلامی است
آیت‌الله نوری همدانی: خودکفایی و امنیت مهم‌ترین آثار و برکات انقلاب اسلامی است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی، با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) اظهار داشت: بزرگ‌ترین نعمت ولایت اهل بیت (ع) است که در نتیجه این موضوع یک نظام ولایی به وجود آمده و شما ولایتمداران با خدمات خودتان بستری به وجود آوردید که در این بستر از همه جهت تکامل و پیشرفت وجود داشته است.

وی افزود: امنیت بستر همه پیشرفت هااست و امنیت، صداقت و بصیرت، عدالت و درستی و پاکی نتیجه انقلاب اسلامی است و فرماندهان انتظامی امنیتی را ایجاد کردند که در هیچ جای دنیا این امنیت نیست.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد: خود بینی و خودیابی و خودکفایی که به مردم اعطا شده است از برکات و ثمرات انقلاب و امنیت است که خود جای شکرگزاری دارد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به اهمیت جهاد و شهادت در اسلام گفت: احیاء فرهنگ جهاد و شهادت از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است و امروز میلیون‌ها نفر عاشق جهاد و شهادت هستند و ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد و شهادت است که به انسان بصیرت، ایمان و بینش می‌دهد.

آیت الله نوری همدانی ادامه داد: ارکان انقلاب از دستاوردهای اولیه این انقلاب است که اسلام اولین رکن آن می‌باشد که دشمنان اسلام را به حاشیه کشانده بودند و اسلام را از صحنه زندگی مردم دور کرده بودند.

وی افزود: مردم به واسطه انقلاب اسلامی صاحب کرامت و عزت شدند و با کمک نهج‌البلاغه که حاوی دستورات دینی، فردی، اجتماعی و سیاسی است از رهنمودهای امام علی (ع) بهره می‌شویم.

 مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مردم سالاری رکن دیگری از انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: باید مردم را با دستاوردهای انقلاب آشنا کنیم و یکی از اولین نعمت‌هایی که مردم باید شکرگزار آن باشند این است که ملت ما از زیر ظلم و استبداد بیرون آمدند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc1xqm.2bq1x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما