چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 73465
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم مطرح کرد

ادامه روند نورپردازی در ورودی‌های شهر قم

قم نيوز : مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: نورپردازی در برخی از ورودی‌های شهر قم صورت گرفته است و این روند ادامه دارد.
ادامه روند نورپردازی در ورودی‌های شهر قم
ادامه روند نورپردازی در ورودی‌های شهر قم
به گزارش قم نیوز سید محمد موسوی منش با اشاره به زیباسازی ورودی‌های شهر قم اظهار کرد: در نخستین گام به دنبال اجرای نورپردازی در ورودی‌های شهر قم هستیم و این کار در برخی از ورودی‌ها صورت گرفت و این روند در سال آینده هم ادامه دارد.

وی ادامه داد: اجرای نقاشی‌های دیواری شهدای شاخص شهر قم همچون شهید زین الدین و شهید صادقی در سال جاری صورت گرفت، همچنین امسال شاهد اجرای نقاشی چهره آیت‌الله مرعشی نجفی در جوار کتابخانه این عالم برجسته بودیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم افزود: سند چشم انداز شهرداری قم برای همه بخش‌های این نهاد تکلیف است و اقدامات زیباسازی و ارتقاء منظر شهری توسط سازمان زیباسازی شهرداری، شهرداری‌های مناطق و شهرداری مرکز صورت گرفت.

موسوی منش با اشاره به تبلیغات اصناف در شهر قم اظهار کرد: بر روی نحوه این تبلیغات نظارت داریم و اصناف باید ضوابط را در این زمینه رعایت کنند، اما نظارت بر محتوا بر عهده اداره ارشاد است.

وی خاطرنشان کرد: سازه‌های تبلیغاتی در شهر قم به کانون‌های تبلیغاتی واگذار شده است و شهرداری براساس قانون اجازه سازه گردانی ندارد، تعریف ضوابط شکلی سازه‌ها بر عهده ما است، اما وظیفه نظارت محتوایی بر آن‌ها را نداریم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcene8f.jh8xpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما