شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 73573
منبع : خبرگزاری مهر
در قم انجام می‌شود؛

شناسایی ۴۰ مسجد شاخص انقلاب اسلامی در جشنواره چله سرو

قم نيوز : مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از شناسایی و تقدیر از ۴۰ مسجد شاخص انقلاب اسلامی در جشنواره چله سرو در قم خبر داد.
شناسایی ۴۰ مسجد شاخص انقلاب اسلامی در جشنواره چله سرو
شناسایی ۴۰ مسجد شاخص انقلاب اسلامی در جشنواره چله سرو
به گزارش قم نیوز ابوالقاسم مقیمی با اشاره به جشنواره‌های جنبی جشنواره چله سرو به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: یکی از این جشنواره‌ها جشنواره تاریخ شفاهی انقلاب است که توسط حوزه هنری در خانه موزه شهیدان زین‌الدین در حال برگزاری است.

وی یکی دیگر از این جشنواره‌ها را در راستای معرفی ۴۰ مسجد شاخص در انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: مساجد در روند پیروزی انقلاب اسلامی نقش پایگاه تجمع مردم و نوعی جایگاهی برای حضور دوست‌داران انقلاب را داشت و به همین خاطر به دنبال این هستیم که در قالب جشنواره چله سرو مساجد شاخصی که در سطح کشور در انقلاب نقش داشته‌اند معرفی کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه در قالب این جشنواره در کل کشور از ۴۰ مسجد شاخص انقلاب تقدیر خواهد شد، افزود: شورای هیئات مذهبی مسوولیت این کار را بر عهده گرفتند و هماهنگی‌ها برای انتخاب و معرفی مساجد بر عهده آنان است.

وی افزود: همچنین در این ایام برنامه پرده‌خوانی انقلاب اسلامی و اتفاقات سال‌های منتهی به انقلاب و پس آن برای مدارس اجرا می‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcexn8f.jh8xfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما