سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 7365
امیرآبادی:

طرح معرفت سدی بزرگ مقابل القای اشباهات دشمن خواهد بود

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح معرفت و مباحثی که در آن مطرح می‌شود سد محکمی در برابر توطئه‌های دشمنان و القای شبهات آنان خواهد بود.
طرح معرفت سدی بزرگ مقابل القای اشباهات دشمن خواهد بود
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود، اظهار داشت: دشمنان از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تودهنی محکمی خوردند و در این راستا توطئه‌های بسیار زیادی علیه جمهوری اسلامی انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: توطئه‌های دشمنان در زمان‌های مختلف شکل‌های گوناگونی پیدا کرده است، هشت سال دفاع مقدس یکی از توطئه‌های مهم دشمنان است که مردم پاسخ محکمی به آنها دادند، البته توطئه‌های دشمنان امروز وارد فاز جدیدی شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن توطئه‌های فرهنگی را در پیش گرفته است، خاطرنشان کرد: دشمن با استفاده از هزاران سایت اینترنتی و شبکه‌های ماهواره‌ای سعی دارد تا در مباحث اعتقادی جوانان شبهه القا کند.

وی گفت: امروز دشمن نسل جوان را هدف گرفته است و برگزاری طرح معرفت می‌تواند سد محکمی در برابر توطئه‌های دشمنان باشد و اساتید ما باید به سلاح ایمان و معرفت مجهز شوند تا بتوانند نیازها و شبهاتی که دشمن در ذهن دانشجویان مطرح می‌کنند را پاسخ دهند.

امیرآبادی با بیان اینکه برگزاری دوره‌های معرفت یکی از نکات مثبت وزارت بهداشت است، افزود: این طرح باید با جدیت و قوت بیشتری پیگیری شود تا دشمن نتواند به اهداف خود در جمهوری اسلامی دست پیدا کند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.eqma2bq1pla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما