يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : 7650
امیرآبادی:

پیگیری فعالیت های قم توسط نمایندگان مجلس

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از ایجاد فراکسیون کریمه اهل‌بیت(ع) در مجلس برای پیگیری ویژه فعالیت‌های استان قم خبر داد.
پیگیری فعالیت های قم توسط نمایندگان مجلس
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی شامگاه شنبه طی سخنانی در جلسه شورای اداری استان قم گفت: مجمع نمایندگان استان قم کار خود را بلافاصله بعد از تشکیل مجلس نهم شروع کرد و سه نماینده استان در این مجمع تصمیمات خوبی را گرفتند و قرار شد دو هفته یکبار این جلسات با حضور وزرا و مسوولان استان تشکیل شود.

وی افزود: پیگیری سفر رییس جمهور به استان از جمله اقدامات در دستور کاراست و ما این سفر را طلبکاریم و می‌توانیم دو تا سه هزار میلیارد تومان را در این سفر جذب کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس با تاکید بر لزوم مشورت نمایندگان با مدیران استانی تصریح کرد: ما آماده شنیدن این نقطه نظرات برای تبدیل به قانون و پیگیری آن در مجلس هستیم.

وی از تشکیل فراکسیون کریمه اهلبیت(ع) خبر داد و گفت: هفته آینده هیئت رییسه این فراکسیون شکل می گیرد تا نگاهی ملی و فراملی به قم از سوی مسوولان و مجلس صورت گیرد؛ حدود ۷۰ نماینده با اشتیاق عضو این فراکسیون شده اند تا در این عرصه به ما کمک کنند.

امیرآبادی فراهانی اظهار داشت: جذب اعتبارات مورد تاکید ماست که البته با گزارش ارایه شده استاندار محترم، خیلی از این اعتبارات جذب شده است.

وی تاکید کرد: از ظرفیت فراکسیون شوراها، ایثارگران و روحانیون می توان برای کمک به قم استفاده کرد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.ieafuqemysfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما