?>?> فراخوان ثبت نام در دبیرستان علوم و معارف اسلامی بزرگسالان  | قم نیوز
سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 73734
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

فراخوان ثبت نام در دبیرستان علوم و معارف اسلامی بزرگسالان 

قم نيوز : فراخوان ثبت نام در دبیرستان علوم و معارف اسلامی بزرگسالان ویژه ترم دوم از سوی مجتمع آموزشی تربیتی هدی وابسته به جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.
فراخوان ثبت نام در دبیرستان علوم و معارف اسلامی بزرگسالان 
فراخوان ثبت نام در دبیرستان علوم و معارف اسلامی بزرگسالان 
به گزارش قم نیوز علیرضا کبیری با اعلام این مطلب، عنوان کرد: علاقه مندان به تحصیل در دبیرستان بزرگسالان دولتی علوم و معارف اسلامی هدی می توانند برای ترم دوم تحصیلی اقدام به ثبت نام کنند.

مدیر مجتمع آموزشی تربیتی هدی اظهار داشت: زمان ثبت نام در دبیرستان بزرگسالان دولتی علوم و معارف اسلامی برای ترم دوم تا۱۰ بهمن ادامه دارد.

کبیری با بیان اینکه ثبت نام در دبیرستان بزرگسالان دولتی علوم و معارف اسلامی هدی به صورت حضوری است، یادآور شد: متقاضیان می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اقدام کنند.

وی تصریح کرد: کلاس های این ترم تحصیلی دبیرستان بزرگسالان دولتی علوم و معارف اسلامی هدی از ۱۰ بهمن آغاز می‌شود.

مدیر مجتمع آموزشی تربیتی هدی بیان داشت: دبیرستان بزرگسالان دولتی علوم و معارف اسلامی زمینه‌ی تحصیل و دریافت گواهی دیپلم برای بانوانی را که علاقه‎مند به تحصیل دروس حوزوی و یا تحصیل غیرحضوری در دبیرستان هستند، فراهم ساخته است.

کبیری گفت: علاقه مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷ با شماره تلفن های ۳۲۹۰۴۹۲۶-۰۲۵ و ۳۲۱۱۲۱۵۰-۰۲۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdo505.yt0ss6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما