سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : 73749
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم:

احداث ۲ ایستگاه انتقال پسماند برای شهر سال‌ آینده اجرایی می‌شود

قم نيوز : مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: در حال حاضر یک ایستگاه انتقال زباله در شهر احداث شده و تملکات دو ایستگاه دیگر که وظیفه جمع‌آوری و انتقال پسماند مناطق دو، ۶، پنج و هشت را بر عهده دارد جلو رفته اما اجرای پروژه به سال بعد موکول شده است.
احداث ۲ ایستگاه انتقال پسماند برای شهر سال‌ آینده اجرایی می‌شود
احداث ۲ ایستگاه انتقال پسماند برای شهر سال‌ آینده اجرایی می‌شود
به گزارش قم نيوز سیدعبدالله میر ابراهیمی امروز با بیان اینکه ایستگاه انتقال زباله منطقه سه با ۱٫۵ میلیارد تومان اعتبار راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: ۱٫۵ میلیارد تومان هم برای این ایستگاه ماشین‌آلات خریداری شد و در مجاورت ایستگاه جاده کوه سفید فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه این ایستگاه روزانه ۳۰۰ تا ۳۵۰ تن پسماند را با ۶ دستگاه سیم تریلر جمع آوری و منتقل می‌کند، تصریح کرد: احداث یک ایستگاه انتقال زباله در محدوده جاده جعفریه و یکی در مجاورت حدفاصل کوه دوبرادران در نظر گرفته شده تا بتوانیم بار الباقی مناطق دیگر را از طریق آنها منتقل کنیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با تاکید بر اینکه احداث این ایستگاه‌های انتقال پسماند علاوه بر کاهش هزینه‌ها مشکلات زیست‌محیطی ناشی از انتقال زباله را نیز کاهش می‌دهد، خاطرنشان کرد: تملکات دو ایستگاه دیگر که وظیفه جمع‌آوری و انتقال پسماند مناطق دو، ۶، پنج و هشت را بر عهده دارد جلو رفته اما اجرای پروژه به سال بعد موکول شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjhaea.uqetxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما