سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۷
کد مطلب : 73759
منبع : خبرگزاری فارس
در دیدار کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح شد

انتقاد آیت‌الله علوی گرگانی از بی توجهی بانک‌ها به تذکرات مراجع تقلید

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید گفت: عملکرد سیستم بانکی با وجود تذکرات مراجع عظام تقلید تفاوتی نکرده است و مردم مجبور به پرداخت چند برابر اصل وام‌ها به بانک‌ها هستند.
انتقاد آیت‌الله علوی گرگانی از بی توجهی بانک‌ها به تذکرات مراجع تقلید
انتقاد آیت‌الله علوی گرگانی از بی توجهی بانک‌ها به تذکرات مراجع تقلید
به گزارش قم نيوز آیت‌الله سیدمحمد علی علوی گرگانی عصر امروز در دیدار اعضای هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم دوری از صحبت بدون عمل اظهار کرد: اینکه بیشتر از عمل، صحبت کنیم، یک اشکال است.

وی ادامه داد: صدای مردم بلند شده است و شاهد اعتراض آن‌ها در بخش‌های مختلف به مدیران کشور هستیم، در حالی که سرمایه‌های زیادی در ایران وجود دارد و مدیران باید با استفاده از اقتصاددان‌ها به حل مشکلات اقتصادی مردم بپردازند.

این مرجع تقلید افزود: انتظار داریم که مجلس شورای اسلامی به تذکرات مراجع در خصوص عملکرد بانک‌ها توجه داشته باشند، عملکرد سیستم بانکی با وجود تذکرات مراجع عظام تقلید تفاوتی نکرده است و مردم مجبور به پرداخت چند برابر اصل وام‌ها به بانک‌ها هستند.

آیت‌الله علوی گرگانی کسب رضایت مردم را اولویت کنونی دانست و تصریح کرد: باید دیرکرد در سیستم بانکی حذف و تسهیلات بیشتری برای نیازمندان در نظر گرفته شود. تفاوت قیمت‌ها در نقاط مختلف کشور یک اشکال بزرگ است و باید دولت نظارت کافی را داشته باشد تا قیمت کالاها ثبات پیدا کند.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید کاری انجام دهند که رضایت مردم را کسب کنند، مجلس باید به نظر مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید توجه داشته باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcao0n0.49nem15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما