چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب : 73788
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم مطرح کرد

ارائه آموزش‌های مدیریت بحران به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی استان

قم نيوز : مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم از ارائه آموزش‌های مدیریت بحران به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی استان در قالب طرح مدرسه آماده خبر داد.
ارائه آموزش‌های مدیریت بحران به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی استان
ارائه آموزش‌های مدیریت بحران به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی استان
به گزارش قم نیوز علی‌اکبر رحیمی امروز با اشاره به روند اجرای طرح مدرسه آماده در شهر قم اظهار کرد: مطابق برنامه سالانه بنا به درخواست مدارس متقاضی، دوره‌های آموزشی ایمنی و مدیریت بحران و مانور تخلیه امن اضطراری توسط مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران  شهرداری قم برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در همین خصوص به مناسبت روز ملی ایمنی در برابر زلزله و سالروز زلزله بم نیز برنامه ویژه ای در این خصوص در هفته نخست دی ماه سال جاری برگزار شدT خاطرنشان کرد: از جمله مهم ترین آنها می توان به برگزاری دوره های آموزشی پناه گیری و تخلیه اضطراری، ایمنی و اطفاء حریق بصورت تئوری و عملی و مانور عملیاتی تخلیه امن اضطراری ویژه کادر اجرائی ، معلمان و دانش آموزان مدارس آرزو رضائی، امام صادق(ع)، شهیده قضائی هدف و ادب اشاره کرد.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم با تاکید بر اینکه آموزش های مرتبط با این موضوع به مدارس ابتدایی شهر قم در قالب مرکز آموزش های کودکان آماده در مدرسه کام بصورت روزانه و هفتگی در بوستان علوی در طول سال تحصیلی برگزار می شود خاطرنشان کرد: خوشبختانه مدارس نیز استقبال بسیار خوبی از این طرح داشته‌اند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc4mqm.2bq148laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما