پنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 73795
منبع : خبرگزاری فارس
معاون فنی و عمرانی شهردار قم:

بخشی از تجهیزات مترو قم از شرکت‌های داخلی تامین می‌شود

قم نيوز : معاون فنی و عمرانی شهردار قم گفت: تا جایی که امکان دارد سعی داریم برای تامین تجهیزات مترو از منابع داخلی استفاده کنیم و هستند شرکت‌هایی که بتوانند بخشی از امکانات را با استفاده از تجربیات خارجی تولید کنند.
بخشی از تجهیزات مترو قم از شرکت‌های داخلی تامین می‌شود
بخشی از تجهیزات مترو قم از شرکت‌های داخلی تامین می‌شود
به گزارش قم نیوز علیرضا قاری قرآن امروز با بیان اینکه فاز نخست مترو قم ۶ ایستگاه دارد که حدود ۵٫۲ کیلومتر طول با احتساب دپو دارد، اظهار کرد: این بخش خط اول مترو از ایستگاه قلعه کامکار تا میدان مطهری پیش‌بینی شده است و کارگاه‌های ساختمانی ایستگاه‌های آن فعال است.

وی با تاکید بر اینکه بخش ساختمانی طبق زمان‌بندی پیش‌ می‌رود، تصریح کرد: در این بخش پیشرفت فیزیکی حدود ۶۵ درصد است که بخشی از ایستگاه‌ها بیشتر و بخشی پیشرفت کمتری دارند.

معاون شهردار قم با اشاره به اینکه مشکل اصلی مترو تامین تجهیزات و متروسیستم است، افزود: تجهیزات عمدتا به شرکت‌های خارجی وابسته هستند؛ شرکت‌های اروپایی در بخش متروسیستم اولویت بودند اما با اتفاقاتی که امسال رخ داد کلا ارتباط با شرکت‌های مربوطه قطع شده و مجبور شدیم به دو سناریو دیگر برگردیم.

وی اذعان کرد: تا جایی که امکان دارد سعی داریم از منابع داخلی استفاده کنیم و هستند شرکت‌هایی که بتوانند بخشی از امکانات را با استفاده از تجربیات خارجی تولید کنند؛ بخشی از این تجهیزات نیز که امکان تولید داخلی ندارد و مجبور به مراجعه به شرکت‌های خارجی هستیم به شرکت‌هایی مراجعه خواهیم کرد که امکان کار با آنها است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcam0n0.49neo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما