چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : 73986
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم:

دریاچه نمک ظرفیت بزرگی برای توسعه قم است

قم نيوز : استاندار قم گفت: دریاچه نمک یک ظرفیت بزرگ برای توسعه استان است و باید زمینه برای حضور سرمایه گذاران در این دریاچه فراهم شود.
دریاچه نمک ظرفیت بزرگی برای توسعه قم است
دریاچه نمک ظرفیت بزرگی برای توسعه قم است
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در جلسه شورای معادن استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به فعالیت بخش معدن در استان قم اظهار کرد: به دنبال ادامه این بخش با نگاه سیستمی هستیم، باید ارتباط بین بخشی برای توسعه بخش معدن در استان ادامه داشته باشد، مهم ترین مانع توسعه قم بخشی نگری است.

وی ادامه داد: دریاچه نمک یک ظرفیت بزرگ برای توسعه استان قم است، باید زمینه برای حضور سرمایه گذاران در این دریاچه فراهم شود و اعتباراتی به استان برای احداث راه دسترسی از قم به دریاچه نمک اختصاص پیدا کند.

استاندار قم افزود: تفویض اختیارات شورای معادن کشور به استان‌ها یک کار خوب است تا اهداف شورای معادن در استان‌ها به خوبی اجرا شود.

سرمست با اشاره به لزوم احداث شهرک صنعتی سنگ‌های قیمتی در استان قم اظهار کرد: باید برای احداث این شهرک در استان مجوز داده شود، ظرفیت خوبی در این زمینه در قم وجود دارد.، موزه ای در زمینه سنگ‌های قیمتی در استان راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: نقشه راه بخش معدن کشور در سیاست‌گذاری‌ها  و تصمیم‌گیری‌های بخش معدن استان قم لحاظ می‌شود.

استاندار قم خاطرنشان کرد: به دلیل قیمت پایین شن و ماسه در استان، برداشت شن و ماسه از معادن قم بیشتر از معادن شهرهای دیگر است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcceoqm.2bq148laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما