چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 73993
منبع : خبرگزاری فارس

مهتاب قم چشم‌انتظار لغزش رقبا

قم نيوز : بسكتباليست‌هاي تيم مهتاب قم با قبول دو شكست مقابل حريفان خود براي كسب مجوز صعود به مرحله نهايي چشم‌انتظار لغزش و ناكامي ديگر رقباي خود هستند.
مهتاب قم چشم‌انتظار لغزش رقبا
مهتاب قم چشم‌انتظار لغزش رقبا
به گزارش قم نیوز تیم بسکتبال مهتاب قم بعد از کسب چهار پیروزی و قبول دو شکست در مرحله مقدماتی رقابت‌های فصل 1397 بسکتبال باشگاه‌های کشور، به عنوان تیم دوم به مرحله دوم بازی‌ها صعود کرد اما در گام نخست این مرحله نتایج خوبی کسب نکرده است.

نماینده قم به همراه تیم خانه بسکتبال اسدآباد همدان مجوز صعود به مرحله دوم را به دست آورد و طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال میزبان دیدارهای مرحله نخست از دور دوم این فصل شد اما در سه بازی مقابل حریفان، نتیجه دو مسابقه را واگذار کرد و حالا باید چشم‌انتظار لغزش دیگر رقبا در دور برگشت باشد.

شاگردان سعید صفرپور در تیم بسکتبال مهتاب قم میزبانی دیدارهای این مرحله را در خانه بسکتبال قم برابر تیم‌های شکلّی تهران، احسان تولز گنبد و رعد پدافند هوایی فسا انجام دادند اما فقط موفق به شکست نماینده فسا شدند و دو بازی دیگر را به تیم‌های شکلّی و احسان تولز واگذار کردند.

نماینده بسکتبال قم در نخستین بازی خود برابر دیدگان قمی‌های علاقمند به این رشته به مصاف تیم رعد پدافند هوایی فسا رفت و در پایان دیداری نزدیک و نفس‌گیر که تا لحظات پایانی با رقابت پایاپای دو تیم همراه بود، به برتری 77 بر 75 دست یافت تا دو امتیاز ارزشمند به سختی از حریف خود بگیرد.

دومین بازی شاگردان سعید صفرپور در تیم بسکتبال مهتاب قم برابر تیم احسان تولز گنبد نیز یک مسابقه حساس و پر تنش بود، به طوری که نتیجه با یک پرتاب مشخص شد اما این‌بار بخت با قمی‌ها همراه نبود و مهتاب قم در نهایت با حساب 70 بر 68 به رقیب گنبدی خود نتیجه را واگذار کرد.

سومین بازی مهتاب قم از گروه نخست مرحله دوم بازی‌های فصل 1397 لیگ ملی بسکتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم قدرتمند شکلّی تهران به انجام رسید اما در این بازی قمی‌ها حریف چندان سختی برای نماینده تهران نبودند و سرانجام با حساب 92 بر 55 به این تیم باختند تا تمام انرژی خود را برای بازی‌های دور برگشت گذاشته و برای صعود رقابت کنند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcaeon0.49neo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما