سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 74256
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله سعیدی: برخی دنبال تغییر چهره معنوی و ویژگی‌های استان قم هستند

قم نيوز : امام‌جمعه قم گفت: برخی آگاهانه یا از روی عدم آگاهی دنبال تغییر چهره معنوی و ویژگی‌های استان قم هستند.
آیت‌الله سعیدی: برخی دنبال تغییر چهره معنوی و ویژگی‌های استان قم هستند
آیت‌الله سعیدی: برخی دنبال تغییر چهره معنوی و ویژگی‌های استان قم هستند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، از تلاش دشمن برای تغییر هویت ملت ایران یاد کرد و اظهار داشت: دشمن با اقداماتی به دنبال ضربه زدن به هویت ملت ایران بوده است.

وی تبدیل فرهنگ شاهنشاهی به فرهنگ اسلامی را از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: این تغییر کار بسیار سختی بوده که طی این دهه‌ها توسط نیروهای انقلابی دنبال شده است.

امام‌جمعه قم با بیان اینکه استقلال یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: ایران اسلامی برای انجام کارهای خود لازم نیست از کشوری دستور بگیرد و با شخصی هماهنگ کند چراکه تنها کشوری در دنیاست که وابستگی به ابرقدرت‌های دنیا ندارد.

وی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در ترویج آموزه‌های قرآنی یاد کرد و گفت: فعالان قرآنی باید نسبت به معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه قرآن و عترت اهتمام داشته باشند.

سعیدی با اشاره به اینکه خداوند متعال استفاده از آموزه‌های قرآن را شفایی برای دردها معرفی کرده است، تصریح کرد: افرادی که مبتلا به امراض درونی هستند به قرآن مراجعه نمی‌کنند یا مراجعه آن‌ها از روی میل و رغبت نیست یا بعد از مراجعه به نسخه و دستور قرآن کریم عمل نمی‌کنند یا عمل آن‌ها ناقص است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی نسبت به شهر مقدس قم نگران هستند چراکه برخی آگاهانه یا ناآگاهانه به‌دنبال تغییر چهره معنوی و ویژگی‌های استان قم هستند چراکه قم منبعی برای معرفی انقلاب و اسلام است و اگر این استان دچار مشکلی شود خطر آن به دیگر نقاط کشور و جهان اسلام نیز خواهد رسید.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd9x05.yt0ok6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما