پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب : 74341
منبع : خبرگزاری مهر
لاریجانی در قم:

جسارت کنندگان به مردم ایران فهم کار قهرمانانه ملت را ندارند

قم نيوز : رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که بزرگی و بزرگواری روح به ماندگاری افراد در تاریخ می‌انجامد، گفت: جسارت کنندگان به مردم ایران فهم کار قهرمانانه ملت را ندارند.
جسارت کنندگان به مردم ایران فهم کار قهرمانانه ملت را ندارند
جسارت کنندگان به مردم ایران فهم کار قهرمانانه ملت را ندارند
به گزارش قم نیوز علی لاریجانی در مراسم تجلیل از مدال آوران برون مرزی ورزش استان قم که شامگاه چهارشنبه در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، خطاب به ورزشکاران حاضر در مراسم اظهار داشت: همه ما قدردان شما هستیم و همت بلند شما را تحسین می‌کنم،  زیرا کسی که در یک میدان ورزشی قهرمان می‌شود از روحی بزرگ برخوردار است تا چنین روح بزرگی نباشد همت قهرمانی هم به وجود نمی‌آید.

وی افزود: پس از انقلاب کارهای ارزشمندی در زمینه توسعه فضاهای ورزشی در قم صورت گرفته و گرچه هنوز به حد آرمانی نیست اما تلاش‌های خوبی انجام شده و در حال حاضر نیز سیاست این است که بودجه از منابع مختلف به سمت ورزش سرازیر شود و به ویژه در ورزش همگانی شرایط مساعدتری فراهم شود.


کسی که در امور سیاسی برای نجات کشور تلاش می‌کند هم قهرمان است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ورزشکاران مدال آور قهرمان هستند اما کسی که در امور سیاسی برای نجات کشور تلاش می‌کند هم قهرمان است و آنان که در دفاع مقدس تلاش کردند و همت داشتند و همه کسانی که در جریان انقلاب کار قهرمانانه انجام داده‌اند قهرمانان این ملت هستند.

لاریجانی بیان داشت: مردم ایران در انقلاب اسلامی، رژیمی دیکتاتوری را کنار زدند و حکومتی مردم سالار را بر سر کار آوردند و همین مصداق کار قهرمانانه است. کسانی که امروز به ملت ایران جسارت می‌کنند فهم کار قهرمانانه مردم ایران را ندارند.

وی عنوان کرد: همان طور که انسان برای موفقیت باید دارای اراده بزرگ باشد، روح انسان نیز با تجربه به مرتبه بزرگواری می‌رسد. روح انسان باید پله پله و با ممارست و تجربه رشد کند و گذشت، مؤلفه بزرگ شدن است. بزرگی و بزرگواری روح به ماندگاری افراد در تاریخ می‌انجامد و این افراد در پیشگاه الهی نیز مقرب هستند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcizpay.t1a552bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما